Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala haju keittiössä

Vierailija
02.02.2011 |

Keittiössä o päivän laijaillu joku ihan karsee löyhkä, enkä mä oo vieläkään pystynyt paikantamaan mistä se vois tulla. Olen nuuhkinut lavuaaria, lavuaarin alta, hellan vierustaa ja tutkinut kaikki kaapit siltäkin varalta että esikoinen ois jättänyt jonkun yllärin jonnekkin. Mutta ei...

Keittiössä vaan haisee tai siis pikemminkin leijailee se karmea haju, enkä mä millään keksi mistä se vois tulla.

Miten tuon hajun lähteen pystyy edes paikantamaan purkamatta koko keittiötä?

Pakkohan tuosta on isännöitsijälle ilmoittaa jos ei onnistuta itse keksimään syytä...

Hyi mä en kestä! Auttakaa joku...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakaappien piilosokkeleissa. Löytyi loppujen lopuksi parin viikon etsimisen jälkeen. Lemu oli aika mahtava, äitimme meinasi jo lähteä evakkoon vanhemmilleen meidän lasten kanssa :)!

Vierailija
2/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole meillä niin, vaikka kävi sekin mielessä...

Tuli mieleen joku kosteusvauriokin, mutta ei kai se haju noin äkkiä ja ryminällä tule?

Ja voi kuinka on aikakin mennyt tuota hajuongelmaa pähkäiltäessä. Vieläkään en ole pystynyt paikantamaan ollenkaan mistä alueelta haju tulee, kunhan tulee keittiöstä :(

Täytyy tyhjentää koko keittiö siis ja jos ei auta niin tilata koira hoitamaan tuon nuuskimisen. En todellakaan halua lähteä summan mutikassa purkamaan keittiötä.

Mun tuurilla "vika" löytyy vasta viimeisenä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi