Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muslimien vaimot- kertokaas mulle

Vierailija
02.02.2011 |

MIKSI IHMEESSÄ te puette ne naurettavat rievut yllenne jos olette syntyperäisiä vaaleita SUOMALAISIA??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä niin, että mies vaati jos naimisiin haluan mennä. Ei ollut oikeastaan vaihtoehtoa. Koitin aluksi miehen ollessa kotimaassaan kulkea kadulla ilman niin hänen kaverinsa kyllä musitivat kertoa asiasta, oli käskenyt kyttäämään minua.

Vierailija
2/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sunkaan ryysyt paljon kunnioitusta herata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisesti??? etkö saanut normaalia miestä, joka antaa sun olla oma itsesi ilman että päättää mitä sinä saattehdä? t. ap

Vierailija
4/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kohdalle ei perustu ainakaan vapaaehtoisuuteen :)) No ilmankos ne akat on yleensä kun rautakangen nielleitä ja ankean oloisia.

Vierailija
5/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä niin, että mies vaati jos naimisiin haluan mennä. Ei ollut oikeastaan vaihtoehtoa. Koitin aluksi miehen ollessa kotimaassaan kulkea kadulla ilman niin hänen kaverinsa kyllä musitivat kertoa asiasta, oli käskenyt kyttäämään minua.

eikö sinulla ole omaa tahtoa. eikö sukupolvien taistelu naisten oikeuksien pulesta merkiste sinulle mitään. Oksetat mimua

Vierailija
6/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun elämä.. mä voin kulkee kadulla vaikka stringeissä jos huvittaa... toki poliisisedät vois siihen jotain sanoo mutta ei OMA MIES :) mä puen ylleni täysin mitä huvittaa... en siten miten JOKU KÄSKEE

Vierailija
7/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauma muslimien vaimoja vastaamassa. Vastenmielisintä noissa rasisteissa on se, että ne tekeytyy musliminaisiksi ja suoltaa sitä samaa paskaansa. Se on oikeasti törkeää.

Vierailija
9/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuhun outoon.

Vierailija
10/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauma muslimien vaimoja vastaamassa. Vastenmielisintä noissa rasisteissa on se, että ne tekeytyy musliminaisiksi ja suoltaa sitä samaa paskaansa. Se on oikeasti törkeää.

yllättävän paljon.

Vierailija
11/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kohdalle ei perustu ainakaan vapaaehtoisuuteen :)) No ilmankos ne akat on yleensä kun rautakangen nielleitä ja ankean oloisia.

En ole edes muslimin kanssa naimisissa. Kunhan vastasin typeraan aloitukseen.

Vierailija
12/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuhun outoon.

Kulje Helsingissä päivällä niin näet heitä kymmeniä. Päivisin heillä on yleensä joku säälittävien tasa-arvon myyneiden luusereiden kokoontumisajot, rattaa täynnä mukuloita ja matkalla kelaan.

Vierailija
13/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään suomalaista muslimia joka pukeutuisi riepuihin tai muuhun outoon.

http://evl.fi/EVLUutiset.nsf/Documents/9AD751A953CED289C22577C900485988…

Vierailija
14/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on säälittävän luuseriuden huippu kaikilta osapuolilta, myös itseltäni kun viitsin tätä saastaa kommentoida.

Vierailija
15/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimokkeeni on muslimi (vaikka itse olen enemmänkin agnostikko) ja vihaa yli kaiken muslimimiehiä, jotka mustasukkaisessa lapsellisuudessaan "pakottavat" naisensa (vaimonsa ja siskonsa) pitämään kaapua. Sehän on juuri se muslimnaisten kirous maailmassa eli miehen pillin mukaan tanssiminen läpi koko elämänsä.

Miksi helvetissä sinua kiinnostaa tuollaiset kapeakatseiset muslimimiehet? On maailma pullollaan myös paljon avarakatseisempia muslimimiehiä, jotka eivät vaadi yhtään mitään naisensa pukeutumisen tai edes käyttäytymisen suhteen. Tiedät varmaan sen tosiasian, että vaikka miehesi kuinka selittää vaateitaan uskonnolla, kyse on valheesta ja suurimmalta osin juuri luottamuksen puutteesta, mustasukkaisuudesta ja heikosta itsetunnosta. Olen asiasta puhunut useiden satojen (totta, olen opettanut ulkomailla muslimimaassa!) muslimimiesten ja naisten kanssa ja suurin osa on juuri sanojeni mukaan asian kertonut olevan. Kyse on miehen itsetunnon olemattomuudesta, machokulttuurisesta naisen alistamisesta ja ylisuojelusta ja muden miesten taholta tulevasta naurettavasta sosiaalisesta paineesta tyyliin "et sitten osaa hallita naistasi ja pitää häntä kurissa".

Koraani EI ole yksisselitteinen naisen pukeutumisvaateiden suhteen ja tänäkin päivänä muslimifeministit muistuttavat asiasta ja kieltäytyvät miellyttämästä sairaalloisen mustasukkaisia itsetuntovajaita ressukoita. Arabimaissa naiset tapasivat pukeutua kaapuun jo paljon ennen islamin keksimistä, mutta kun Muhammedin elämäntavan noudattamisesta tehtiin hyve, naiset alkoivat verhoutua muuallakin - miesten käskystä toki. Onneksi on järkeviä ja vahvoja musliminaisiakin olemassa - kuten oma vaimokkeeni.

Vierailija
16/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on säälittävän luuseriuden huippu kaikilta osapuolilta, myös itseltäni kun viitsin tätä saastaa kommentoida.

Minä mietin enemmänkin sitä, että kuka uskoo, että niiden kaapujen alla on aikuinen nainen. Miksi kukaan täyspäinen aikuinen nainen alentuu moiseen rooliin ja koiran asemaan. Harvoin siellä taitaa olla normaali aikuinen nainen.

Vierailija
17/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika tossun alla. Siis miehensä tossun.

Tekee kaikki kotityöt,käy kaupassa,hoitaa lapset ym.ym.

Jos ei pääse lähtemään kauppaan,joutuu tilaamaan gastronautin kautta sapuskaa Alepasta.

Ihme homma.

Vierailija
18/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huvittavinta se, että tuntemani oikeasti itsenäiset musliminaiset tulevat juurikin muslimimaista - eivätkä siis ole uusiokäännynnäisiä (tai "palaajia", kuten islam asian katsoo olevan).

Vierailija
19/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoisi että tässä kirjoittelee aikuiset naiset .

minä mietin miten ihmeessä aikuinen suomalainen nainen voi olla jätesäkin alla . Eikö olekin uskomatonta

Vierailija
20/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että miksi suomalainen nainen pukeutuu, kuten muslimi mihensä vaatii? Siis sellainen nainen, joka on elänyt lapsuuden suomessa suomalaisten kasvattamana... se nyt on aika selvää et ihan syntyperäiset musliminaiset ovat tyytyneet kohtaloonsa, kun se on heille alunpitäen lapsesta saakka opetettu, mut et oikeesti nää SUOMALAISET KAAPUMAMMAT... en käsitä?? t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän