Minä olen kulttuurituottaja. Saa kysyä.
Kommentit (13)
Valmistuin kaksi vuotta sitten, mutta olen nyt äitiyslomalla (ja teen töitä).
Kulttuurituottaja on se henkilö, joka voi käytännössä hoitaa kaiken sen välimaaston, joka yleisön ja taiteen väliin jää. Eli markkinointi, apurahat, taiteilijoiden palkkaus, tilojen varaus, luvat, budjetin laatiminen - siis ihan kaiken hoitaminen :)
Millaisia suunnitelmia on tulevalle, mihin haluisit päätyä? Voiko jatkokouluttautua?
Palkkaatko mamuja valtion rahoilla?
Vastullisempi työ on jo kiikarissa ja sitä varten tarvitaan muodollinen pätevyys. Maisteriopinnot puuttuu, mutta saisin niitä varten kahden vuoden virkavapaan.
ap
Vastullisempi työ on jo kiikarissa ja sitä varten tarvitaan muodollinen pätevyys. Maisteriopinnot puuttuu, mutta saisin niitä varten kahden vuoden virkavapaan.
ap
Tunkua on.
suorittaa samoja kursseja, vaikkei pääsekään. Ne voidaan hyväksilukea heti, jos saa opiskelupaikan.
ap
suorittaa samoja kursseja, vaikkei pääsekään. Ne voidaan hyväksilukea heti, jos saa opiskelupaikan.
ap
melkolailla pohjia että saat yliopistossa maisteritutkinnon suoritetuksi parissa vuodessa. Yliopistot eivät edelleenkään rinnasta AMK-tutkintoa kandidaatin tutkintoihin.
AMK-tutkinnon jälkeen suorittamaan maisteriopinnot esimerkiksi Sibelius-Akatemiassa Arts Management-koulutusohjelmassa tai Turun yliopiston Porin laitoksella kulttuurituotannon maisteriopinnot.
Muissa yliopistoissa on muita systeemejä.
ap
AMK-tutkinnon jälkeen suorittamaan maisteriopinnot esimerkiksi Sibelius-Akatemiassa Arts Management-koulutusohjelmassa tai Turun yliopiston Porin laitoksella kulttuurituotannon maisteriopinnot.
Muissa yliopistoissa on muita systeemejä.
ap
ENSISIJAISESTI yliopistotutkinnon suorittaneita ja jos hakijoita ei ole riittävästi, niin sitten AMK-pohjaisista ne joilla on eniten alaan liittyviä yliopisto-opintoja takana. t. myös asioista selvää ottanut
Nopein tie maisteriksi. Vaikka tutkintonimike ei sama olekaan, on se ihan lain mukaan ylempi korkeakoulututkinto eli sama kuin maisteri.
Milloin olet valmistunut kyseiseen ammattiin?