Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs pidättä Kinuskikissa uusimman kakun koristelusta?

Vierailija
01.02.2011 |

Sitä ei näemmä saa siellä arvostelle, mutta sanonpa tässä, että on kyllä todella riman alitus.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinuskikissa.fi

Vierailija
2/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin mieheni neljä v sitten 38 vuotiaana ja tuo olisi ollut aivan ihana kakku siellä :´-)

Nuoren ihmisen hautajaiset ovat vähän erilaiset kuin jonkun sotaveteraanin jäähyväiset.

Vierailija
4/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ala-arvoinen

Vierailija
5/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakku on kaunis mutta en todnäk pystyisi syömään sitä tuon nimen vuoksi. Osanotto läheisilleen. En tajua, että jokaikisestä aiheesta jaksetaan vääntää. Vähän kunnioitusta.

Vierailija
6/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kakku on, siis jos on siitä hautajaiskakusta kyse. Jäin kyllä miettimään tuota R.I.P.-kirjainyhdistelmää. En tiedä sopiiko oikein suomalaiseen kulttuuriin. Mielestäni etunimi ja vaikka syntymävuosi ja kuolinvuosi olisi toiminut paremmin. Kallat on kyllä kauniita kakussa.

Vierailija
7/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos kakku olisi tehty isovanhemmilleni, olisin jättänyt kaiken tekstin pois. Siis koristeluksi risti ja kallat. Toisaalta 25-vuotiaana kuolleen ystäväni hautajaisiin tuo teksti olisi varmasti sopinut erinomaisen hyvin, ystävä oli tyyliltään vähän "rokkijätkä".

Tuo kakku on ilmeisesti tehty omaisten toiveiden mukaan, kuten pitääkin.

Vierailija
8/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei alita mitään rimaa.

Vierailija
9/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakku olisi ihan hieno ilman tekstiä, pelkät kukat koristeena.

Vierailija
10/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nimittäin ensimmäinen ketju, joosa törmään kinuskikissaan. Jokin aika sitten kyseltiin täällä, kumman reseptit, Kinuskikissan tai ???? en muista sitä toista nimeä, ovat paremmat. Hah. Jompikumpi näistä leikkikokeista yritti mainostaa ketjulla itseään ja omia sivuja. Nyt sitten mollaavat toinen toistaan. Haluatteko tällä tavalla saada paljon katsojia sivuillenne? Jotta voitte jossain mainostaa olevanne niin ja niin suosittuja? Ja sitten alatte myydä sivuillenne mainoksia. No way. Ei viitsitä klikata auki näiden kahden sivuja, sillä he käyttäjät meitä muita vain hyväksi, jotta voisivat siirtyä ansaitsemaan mainoksien avulla rahaa.

Vierailija
11/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaiset ovat nimeomaan toivoneet RIP-lyhennettä, niin hyvä. jos olis oman läheisen hautajaiskakusta kyse, niin jättäisin tekstit pois, kallat on kyllä kauniit pelkästäänkin.

Vierailija
12/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin aika elämätön elämä näköjään. Olisi tervettä hankkia vaikkapa uusi harrastus...

Vierailija
13/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aiemmin törmännyt lähinnä, että tota r.i.p -lyhennettä käyttää teinit jossain irc-galleria sivustoilla tms. joten ei musta tunnu kivalta, mutta nimi sais kyllä olla ja ehkä pari kaunista suomalaista sanaa

Vierailija
14/37 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hautajaisissa tarjotaan täytekakkua, koristeena esim joku hopeinen risti.

Mä yhdistän täytekakun iloisiin juhliin.

Vierailija
15/37 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksesta enkä muodostakaan. Hautajaiskakkua en tekisi suorakaiteen muotoisena, tulee mieleen arkku.

Kas kun ei siirtokuvaa vainajasta laittanut koristeeksi.

Minulle on opetettu että vältetään mielleyhtymää ruumisarkkuun kun valmistetaan hautajaiskakkuja.

Koristelu hillitty ja asiallinen.

Ristit miellän rippikakkuihin.

Vierailija
16/37 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuollaista haluaisi. R.I.P. tarkoittaa lepää rauhassa, eikä sinällään ole mikään teinien irc-galleria-juttu.

Vierailija
17/37 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ehkä siitä, että olen "oppinut", että hautajaiset ovat melko koruttomia tilaisuuksia, joissa ei hirveästi koreilla eikä kikkailla. Tuo kakku pomppaa silmilleni liialla koristeellisuudellaan: on kultaista ristiä, on tekstiä, on suurta kukkaa ja kakun reunat ovat todella muhkean punoksen peitossa. Jotain olisi voitu jättää pois.

Toisaalta en tiedä edesmenneestä henkilöstä yhtään mitään, joten oletettavasti kakku on ollut juuri sellainen, joka kuvasti häntä kaikinpuolin parhaiten. Ainakin omaiset olivat olleet tyytyväisiä siihen ja se lienee kuitenkin pääasia.

Vierailija
18/37 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielleyhtymä hauta-arkkuun tuli heti, tekstejä en minäkään olisi laittanut.

Kinuskiemo näyttää puolustavan tytärtään leijonaemon lailla.. Jossain toisessakin ketjussa törmäsin hänen melko tylyyn kommenttiinsa, kun joku oli kirjoittanut jotain negatiivisempaan sävyyn.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että jos omaiset ovat juuri tällaisen kakun halunneet, niin on epäsopivaa arvostella sen ulkoasua. Toisaalta siinä tapauksessa ei pitäisi laittaa kyseistä kakkua blogiin arvosteltavaksi.

Vierailija
19/37 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogiin laittaa tuon kakun kuvaa ollenkaan.

Vierailija
20/37 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän on ehkä tottunut niin kovasti kehuihin kaikesta mitä tekee, että pieninkin negatiivinen kommentti vaikuttaa häneen keskivertotallaajaa voimakkaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi