Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy meheltäsi kumman näistä naisista hän ottaisi vaimoksensa:

Vierailija
01.02.2011 |

a) kuvankaunis, hoikka,ujo, herkkä, naisellinen ja fiksu mutta mt-ongelmainen. Ei kuitenkaan skitsofreenikko.

b)tavallisen näköinen, tukevahko, tuulipuvun takki ja farkut, voimakastahtoinen ja tomera. Sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa helposti toimeen ja saa helposti ystäviä.

Entä lastensa äidiksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin a-tapaus.

Vierailija
2/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin?

Luulen,että kaikissa meissä on sekoitusta noista ominaisuuksista ja sosiaalisia taitoja voi kehittää/yleensä kehittyvätkin iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää hoikista.

Vierailija
4/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin?

Luulen,että kaikissa meissä on sekoitusta noista ominaisuuksista ja sosiaalisia taitoja voi kehittää/yleensä kehittyvätkin iän myötä.

olikin kai, että kelpaako miehelle paremmin kaunis, mutta ongelmainen, vai ruma, eikä ongelmia.

Vierailija
5/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyis mielummin poikamiehenä.

Vierailija
6/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin kai, että kelpaako miehelle paremmin kaunis, mutta ongelmainen, vai ruma, eikä ongelmia.

Olipas taas sisälukutaito kunniassa

Vierailija
7/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ensimmäinen vaimo oli aika kuvailusi kaltainen, tosin kaikkea muuta kuin ujo. Mutta erittäin häilyväinen.

Mä olen sitvarmaan toi b, paitsi ei tuulitakkia:-)

Vierailija
8/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yläasteikäinen näitä kysymyksiä kehittelee?

Tai sitten joku a-luokan pershäiriöinen.

Vierailija
9/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voimakastahtoinen tulee kaikkien kanssa toimeen, kun yleensä voimakastahtoisia karsastetaan, eikä heistä pidetä.

Vierailija
10/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minusta tuo a kuulostaa paremmalta. Kun et määritellyt mt-ongelmia tuon tarkemmin, niin sehän voi tarkoittaa jotain ihan siedettävää ominaisuutta, tai ainakin sellaista, jonka kanssa elää mieluummin kuin jonkun tylsimyksen.

Vierailija
11/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avallisen näköinen, tukevahko, tuulipuvun takki ja farkut, voimakastahtoinen ja tomera. Sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa helposti toimeen ja saa helposti ystäviä.

Mä olen mielestäni aika yksiyhteen kuvaillun kaltainen, mutta ei mua kaverit tylsänä pidä, eikä sukukaan.

Vierailija
12/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiva, kaunis, hauska, hoikka, fiksu, hyvä "esittelyvaimo", mutta "hieman" hermoheikko. Puran kiukut mieheeni usein liiaksikin. Lisäksi minulla on hieman nalkutustaipumusta ja erittäin paljon määräilytaipumusta.

Mies on useaan otteeseen sanonut, että häntä ei haittaisi vaikka olisin rumempi jos vain olisin mukavampi... Hän sanoo tätä monissa eri muodoissa usein. "Meillä olisi kaikki täydellisesti ja vain olisit vähän kivempi"..

No.. kaikkea ei voi saada? Ei mieskään täydellinen ole.

Vierailija
13/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avallisen näköinen, tukevahko, tuulipuvun takki ja farkut, voimakastahtoinen ja tomera. Sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa helposti toimeen ja saa helposti ystäviä. Mä olen mielestäni aika yksiyhteen kuvaillun kaltainen, mutta ei mua kaverit tylsänä pidä, eikä sukukaan.

Jos pitäisi näin naisena valita ystävä noista, niin a ehdottomasti, jos mt-häiriö lievää, jonka kanssa pärjää.

En tykkää yhtään voimakastahtoisista ihmisistä, oikeastaan en voi sietää heitä.

Vierailija
14/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon olisi rakastunut. Kauneus on katoavaista, mutta rumasta ankanpojastakin voi kehkeytyä kaunis. Lihava voi laihtua ja laiha lihoa. Ujo voi muuttua rohkeaksi ja terve voi sairastua. Ja päinvastoin.

Vierailija
15/19 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää hoikista, ja minä olen kuin B, mutta en sentään aina, pukeudun aina tilasiuuden mukaan vaikka iltapukuun allit lepattaen. Vastaus on siis B.

Vierailija
16/19 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tällainen ihminen tylsä? avallisen näköinen, tukevahko, tuulipuvun takki ja farkut, voimakastahtoinen ja tomera. Sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa helposti toimeen ja saa helposti ystäviä.

Mä olen mielestäni aika yksiyhteen kuvaillun kaltainen, mutta ei mua kaverit tylsänä pidä, eikä sukukaan.

jos eroottisesti ajattelee - ja eikös tässä ollut kyse siitä, kumman ottaisi puolisoksi. Kaverina tietysti voi olla ihan kiva, paitsi tuo "voimakastahtoinen" kuulostaa kyllä aika huonoilta sosiaalisilta taidoilta, just sellaiselta itsekkäältä, joka ei osaa/halua ottaa muita huomioon, jne. "Tomera" kuulostaa myös aikuisen ihmisen määreenä jokseenkin naiivilta, tai no ehkä jollain lypsykarjan emännällä ok luonteenpiirre.

Vierailija
17/19 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kuvankaunis, hoikka,ujo, herkkä, naisellinen ja fiksu mutta mt-ongelmainen. Ei kuitenkaan skitsofreenikko.

b)tavallisen näköinen, tukevahko, tuulipuvun takki ja farkut, voimakastahtoinen ja tomera. Sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa helposti toimeen ja saa helposti ystäviä.

Entä lastensa äidiksi?

mieheni on ottanut vaihtoehdon a lastensa äidiksi ja vaimokseen. Joka kohta täsmää, paitsi ehkä sanan fiksu voisi korvata sanalla älykäs, kuvaa paremmin.

Vierailija
18/19 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehdosta. Ehkä enemmän tyyppiä a ja minut hän valitsi vaimokseen ja lastensa äidiksi.

Tarvitseeko siis edes kysyä?

Vierailija
19/19 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän olisi sängytoimissaan kokenut ja ymmärtäisi muutenkin miehen anatomiaan liittyvät hankalahkot kysymykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan