Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unettomuus ja raskaus sekä imetys

Vierailija
01.02.2011 |

loppuraskaus sekä imetys ja unettomuus

Olen kärsinyt unettomuudesta jo vuosia. Esikoisen kohdalla nukuin raskausajan loistavasti, mutta synnytyksen jälkeen en enää nukkunut. Silloin jouduin lopettamaan unettomuuden vuoksi imetyksen. Nyt olen rv 35 ja unettomuus nostaa taas päätään. Pelkään todella, että valvon taas vuorokausia ja masennun. Onko kenelläkään kokemusta, voiko nykyään käyttää esim. jotain lääkettä loppuraskaudessa taikka imetyksen aikana. Haluisin niin tällä kertaa onnistua imetyksenkin kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa kiitos. Ajattelitko tältä palstalta saada asiantuntevia ja luotettavia neuvoja vai?

Vierailija
2/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää hyvin, on periaatteessa mielialalääke mutta toimii pieninä annoksina unettavasti

itse olen tämän tarkistanut teratologisesta, voithan vielä kysyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuukausi sitten nukkumista auttamaan Ketipinor-nimisen lääkkeen. On psyykelääke, mutta hyvin pienellä annostuksella toimii hyvänä nukkulääkkeenä.

Minulla tilanne on kyllä hiukan erilainen kuin sinulla. Meillä 1-vuotiaat kaksoset, jotka olivat pahassa korvatulehduskierteessä elokuusta jouluun saakka. Yöheräilyjä oli väh. 8 yössä. Sitten kun tilanne tuubituksen jälkeen rauhoittui, en enää osannutkaan nukkua. Sain lääkkeet erikoislääkäriltä. Imetän vielä n. 4-5krt /vauva päivässä, mutta tämä ei haittaa lääkkeen käyttöä. Selvitä asiaa, sillä nukkumattomuus on tosi vaarallista sekä sinulle että koko perheellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan