Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Julkkismuusikko" on mun seinänaapuri. Sen posti oli laitettu mun postilaatikkoon!

Vierailija
01.02.2011 |

Mä meinasin avata sen postin kun en katsonut kenelle posti oli...

Mä olen se, joka avasi ketjun siitä, että kaikilla muilla on lukko postilaatikossa paitsi mulla. Olen mesonnut asiasta taloyhtiön kanssa parisen vuotta ja vastaus kuuluu, että lukkoa ei tule!

Ja täällä ne asukkaat hääräävät sitä "turvakomiteaa", jotta poliisi ja ambulanssi pääsevät alueelle. Taloyhtiöstä ei kukaan ole sellaista turvakomiteaa vetämässä, en mä ainakaan saanut sellaisen nimeä, vaikka kyselin niiltä. Siellä on vaan joku äkänen muija, jonka kanssa asioita saa hoitaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä nyt pitäisi keskustella?

Vierailija
2/2 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sekava viesti, etten oikein tajunnut pointtia :)

Joo: toisinaan posti jakaa vahingossa naapurin laatikkoon. Meilläkin toisinaan naapurin postia ja sujautan vaan oikeaan laatikkoon.

postilaatikon lukosta: kenties asukkaat ovat omakustanteisesti hommanneet lukolliset postilaatikot. Mars rautakauppaan, Oletettavasti huoltomies sen voi kuitenkin asentaa paikoilleen. Ja ei se kyllä vaadi kuin muutaman ruuvin.

"turvakomiteasta": en oikein tajua mistä on kyse, mutta kyllä hälytysajoneuvoilla on oltava esteetön pääsy huoneistojen / rapun oven eteen. Ei siihen mitään kiukkuista akkaa ja turvakomiteaa tarvita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä