Nyt vasta heräsin siihen, että mennään LOMALENNOLLA Kanarialle!
Kommentit (25)
itse ainakin suosin lomalentoja just sen takia että pääsee suoraan!
No nimenomaan. Tottakai suorinta tietä aina. Koneen vaihto on perseestä!
Mutta av-mammasta on "hienoa" haahuilla lentokentillä tuntitolkulla, ettei vaan tarttis lentää lomalennolla.
meillä aina ollut Puerto Ricon lähtistöllä sekä Teneriffalla Americaksessa ihan hyvät säät, vaikka säätiedotus näyttänyt ihan muuta. Sellaiset 20-28 astetta. Mutta illat on kylmiä, varaudu siihen, eli myös lämmintä mukaan!
No nimenomaan. Tottakai suorinta tietä aina. Koneen vaihto on perseestä!
Mutta av-mammasta on "hienoa" haahuilla lentokentillä tuntitolkulla, ettei vaan tarttis lentää lomalennolla.
Mutta ollaan matkusteltu niin vähän ja useammin reittilennolla, koska ollaan tehty omatoimimatkoja. Nyt varattiin aurinkomatkojen matka.
Reaktioni lomalentoon tuli siitä, että olen lukenut keskustelupalstoilta että ne ovat täynnä känniääliöitä. Onneksi on muunlaisiakin kokemuksia :)
ap
No nimenomaan. Tottakai suorinta tietä aina. Koneen vaihto on perseestä! Mutta av-mammasta on "hienoa" haahuilla lentokentillä tuntitolkulla, ettei vaan tarttis lentää lomalennolla.
Tuota saa työmatkoilla tehdä ihan riittävästi. Ennätys on viisi pätkää (Denver-Minneapolis-Reykjavik-Tukholma-Helsinki-Kotiin), kun samaa reissuun piti saada aika monta paikkaa mahdollisimman halvalla...
Tuollasien seikkailujen jälkeen ei oikein tiedä missä on. Ja mahdollisuudet missata jatkolento jossain kohtaa kasvaa ja tuollaisella himmelillä korvaavien saaminen on työn takana.
tottakaiiii se on hienompaa istuskella ruotsalaisten känniääliöiden kanssa, kuin suomalaisten vastaavien ;D