Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon yksipuolisesta ihastumisesta? Nyt vinkit kehiin!

Vierailija
31.01.2011 |

Lyhyesti:

Olen todella ihastunut erääseen mieheen, joka kyllä on todella ystävällinen minulle, mutta ei selvästi (siltä ainakin vaikuttaa) halua mitään sen ihmeempää kanssani. Törmään häneen väistämättä noin kerran kahdessa viikossa ja hän on myös facebook -kaverini.

Itse olen aivan myyty ja korviani myöten ihastunut. Mielestäni olisimme täydellinen pari; meillä on todella paljon yhteistä ja minusta hän on aivan äärettömän seksikäs. Kumpikin on tällä hetkellä vapaa. Olemme kumpikin ikähaarukassa 35-45 v.

Apuja tarvitaan, miten tästä pääsee kätevimmin yli? En missään nimesä halua myöskään, että mies saa tietää olevani NÄIN pahasti ihastunut, ylpeyteni kärsisi aivan liikaa, kun häntä on kuitenkin pakko tosiaan silloin tällöin nähdä.

Ihastusta on jatkunut nyt muutama kuukausi, eikä se osoita laantumisen merkkejä. Oletin sen häviävän itsestään tässä vaiheessa...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut osapuoli olettaa ihastumisensa olevan ihan ilmiselvää ja yhdestä kosketuksesta ja hymystä "paljastuvansa". Useimmiten käy kuitenkin niin että toisella ei ole ollut aavistustakaan tunteista, etenkin kun tunteiden kohteena on mies!Oikeesti, ei ne tajua mistään naurusta ja hipasusta, usko mua :)

Vierailija
22/31 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut osapuoli olettaa ihastumisensa olevan ihan ilmiselvää ja yhdestä kosketuksesta ja hymystä "paljastuvansa". Useimmiten käy kuitenkin niin että toisella ei ole ollut aavistustakaan tunteista, etenkin kun tunteiden kohteena on mies!Oikeesti, ei ne tajua mistään naurusta ja hipasusta, usko mua :)

Pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it!

Mutta lähesty vaikka siten, että pyydät kahville tai baariin seuraksi tms, äläkä suoraan sano, että olet ihastunut? (Vai onko suora toimitna muotia FB:n tultua?)

Vierailija
24/31 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksi ystäväni sai viimein usean vuoden ynnäyk sen jälkeen kysyttyä eräältä mieheltä asioiden laitaa. No, miestä ei innostanut muu kuin ystävyys, mutta se kyllä jatkuu entiseen malliin. Aikuisiahan he ovat, samoin olette tekin.

Vierailija
25/31 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin sanoa miehenä, että ainakin minulle tulee noita viestejä koko ajan enkä ole koskaan ajatellut niiden olevan mitään iskuyrityksiä. Suoraa puhetta vaan peliin, noista helvetin hipasuista ja kikatteluista kukaan ota mitään selkoa!

Mies

Vierailija
26/31 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon juuri nyt ihastunut yhteen jäbään vaikka ollaan juteltu netissä vasta 2vk mutta siis nähdään arkisin joka päivä, pakollisista syistä. Kerroin hänelle tunteistani häntä kohtaan jo parin päivän keskustelun jälkee koska hän rohkaisi mua kertomaan kenestä tykkään. Meni aluksi shokkiin mutta olen silti iloinen että kerroin.
Hän on kyllä sanonunut että on kiinnostunut musta vain kaverina ja välittää musta vaan kaverina. Joten siis neuvoni on että KERRO REIPPAASTI MITÄ HÄNTÄ KOHTAAN TUNNET!
Siitä kyllä selviää ja hänen reaktionsa voi olla positiivisesti yllättävän hyvä:)

Vierailija
27/31 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vaikea tilanne on, tiedän omasta kokemuksesta. Tämäkin mies on välillä kiinnostunut, sitten etäinen, kertoo avoimesti itsestään, sitten paussia. Olen kertonut pitäväni hänestä, hän minusta. Aiemmin suhteet ovat edenneet nopeasti eli tavattu ja alkanut useamman vuoden seurustelu (yhteensä  2 suhdetta ollut). Nyt kyseessä varautuneempi tyyppi tai sitten ei ole oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
28/31 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

ja kertoa tunteistasi? Kun olette molemmat vapaita, niin mitä siinä on menetettävää? Enemmän se kaduttaa, jos et tee mitään...

Olen siis esim. koskettanut käsivarresta, hymyillyt "sillä lailla", nauranut hänen vitseilleen, jne. En VOI puhua asiasta avoimesti, koska joudun tosiaan tapaamaan tyyppiä säännöllisesti. En kertakaikkiaan kestäisi sitä häpeää ja torjutuksi tulemisen tunnetta.

No ihan miten haluat. Itseä kaduttaa vieläkin, kun uskaltanut tehdä "siirtoa" aiemmassa työpaikassa. Sinne se sitten jäi... vieläkin joskus mietityttää.

Normaalisti noilla aikaisemmin mainitsemillani"toimenpiteillä" olen kyllä saanut miehet vastaamaan jollakin tavalla, jos ovat olleet kiinnostuneita. Nyt ei toimi, ei. Perhana.

Just näin. Mä ajattelen nyt mieluummin omalla kohdalla niin, ettei se mies ole kiinnostunut, kun ei reagoi. En aio kaverinakaan olla.

Vierailija
29/31 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ikävä, kun itse on ihastunut ja ei voi olla ajattelematta kohdetta. On aika haasteellista kertoa tunteistaan, jos vastapuoli onkin pelkällä kaveripohjalla. On sitten ihan tuon miehen tasosta kiinni, miten ilmaisee ei-kiinnostuksen. Ainakin itse haluaisin rehellisen vastauksen, olipa se mikä tahansa. Mies voi olla varattu, kiinnostusta muualle tai yksinkertaisesti ei vaan innosta. Jos mies vastailee ainoastaan kohteliaisuuden vuoksi tyyliin olet mukava ja nätti nainen ja on kiva vaihdella kuulumisia, myönnän olevani pettynyt. Joku ylikiltti ei-halua-loukata-mies saattaa noin tehdä eli antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut vain näennäisesti.

Itse naisena en anna mitään myönteisiä signaaleja miehille, jotka eivät pätkääkään kiinnosta.

Vierailija
30/31 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen otse ollut nyt 2vuotta kusessa mua 2v vanhempaan jätkään hän on -00 ja mä -02 .

Oon laittanu fb viestiä mutta hän ei halua ees tutustua muhun ja en pääse yli torjumisesta 😁 muutenkin saan sen takia ahdistumis kohtauksia ja masentaa😁 joudun näkemään häntä koulussa koska ylä asteella ollaan😐

En tiedä mitä tehdä!?

Vierailija
31/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua mietityttää että miksi kysyit että mitä pitäisi tehdä jos et ole edes valmis kertomaan ihastumisesta, etkä edes pystyisi ajattelemaan kertomista!? mä kerroin mun ihastukselle että tykkään siitä... no pakit sain ei ollut kiinnostunut musta vaikka kyynää mua vieläkin koulussa!!? kyllähän tämä pahalta tuntuu mutta kannattaa tilaisuus käyttää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän