Onko facebook mielestäsi jo out?
Kommentit (17)
Kunnon mustekynällä kirjoitetut kirjeet ovat nyt IN.
Ketä kiinnostaa joidenkin jatkuvat jaaritukset jostain tyhjänpäiväsestä, pläääääh.
Enpä me sinne sen taikia liittynyt, kuten en muutenkaan elä elämääni sen mukaan mikä on IN/OUT ;)
"kaikkihan" siellä on. Mutta nyt alkaa olla out.
Enpä me sinne sen taikia liittynyt, kuten en muutenkaan elä elämääni sen mukaan mikä on IN/OUT ;)
Joo, ainakin sellanen älytön kavereiden keräily, jossa kaveriksi otetaan joku kaverin kaveri jonka kanssa oli hauskaa edellisenä iltana baarissa.
Ihmiset ymmärtää jo toivottavasti ottaa kavereiksi vaan ne joiden kuulumisia haluaa oikeasti kuulla. Kunhan uskallettaisiin karsia rohkeasti turhat pois. Ja päivityksiinkin odottelen jotain järkeä ettei vain päivitetä päivityksen ilosta jotain "lenkillä käyty"
esim. kakaroittensa jokaista äännähdystä. Kiinnostaa ihan kybällä. Not.
Asun väliaikaisesti poissa Suomesta, samoin monet tutut. Fb on näppärä tapa pitää yhteyttä.
ollut aina onko in vai out. Käytän sitä ainoastaan isomman kaveriporukan kanssa kerralla viestittelyyn kun suunnitelllaan jotain yhteisjuttuja. Siihen se on hemmetin kätevä.
eli ei haittaa vaikka out :)
Käytän aitoa mustetta kirjeiden kirjoittamiseen.
Ainakin minun (aikuinen) kaveripiirini on oppinut käyttämään Facebookia hillitymmin... päivityksiä harvemmin, enemmän viestintää yksityisviesteinä, kiertoviestejä ja pelejä ei enää juuri harrasteta. Minun mielestäni FB on todella kätevä yhteydenpidossa, mutta siinä on tyrkyllä paljon oheissälää.
Olen menettänyt ystävän sen vuoksi kun en suostunut liittymään facebookiin.
Niin, tai siis, mikä ystävä sellainen edes on, joka lopettaa yhteydenpidon kun en luonut omaa profiilia sinne. Ei soita/ vastaa puheluihin. Taitaa olla aika kaukana oikeasta ystävästä.
:(
samanlainen viestintäväline kuin kännykkä tai sähköposti, yksi muiden joukossa. Tullut jäädäkseen, tykkäätte siitä tai ette. Jos ei facebook niin joku vastaava kuitenkin, nuoret tottuu kommunikoimaan sosiaalisen median välityksellä jo pienestä pitäen, ei se tule koskaan häviämään. Sama kuin kysyisi että onko sähköposti jo out.
In sekä Out. Joko tykkää, tai ei tykkää. Itse olen huomannut omalla profiililla sellaisen suhteen kavereissa, 2% kailottaa siellä pelkkää tyhjänpäiväistä paskaa. "heräsin ja meen töihin", "mitähän ruokaa tekis", "pitäis mennä nukkumaan", "kova paskahätä mut ei viittis olla koneelta pois", "mä en tajuu miksi jotkut roikkuu vauva av palstalla monta tuntii päiväsä ja vasteilee tyhmiin topiceihin"
Menen nyt ulos ja sitten tulen sisään takaisin katsomaan onko tämä ketju kasvanut. Välillä käyn myös syömässä ja ehkä kakalla. Illalla vasta menen nukkumaan, kunhan olen ehtinyt vastata täällä muutaman tunnin kysymyksiin. Telkkarista tulee salatut elämät, niin silloin mua on turha täällä etsiä.
facebook-huorat =D