Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi KELA vaatii jälkitarkastuslapun??

Vierailija
31.01.2011 |

Eikö se riko jo vähän jotain intimeettisuojaa, kun saavat tietää, että jaahas, tuo on käynyt ronkittavana??

Ällöttävää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempainrahan hakijana olisi isä?

Tuskin sitä isää kuitenkaan ilman rahaa jätettäisiin?

Vierailija
22/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kelasta :D

ap

tottahan se on kyllä, että esim. abortteja tehdään tosi paljon ihan pienten vauvojen äideille, että se ehkäisykohkaus ei välttämättä ole huono juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää markkinointipuhetta ehkäisyvälineiden suhteen. Lääkäri melkein suuttui kun kieltäydyin kierukasta, kirjoitti pillerireseptin vaikken sitä halunnut. Ja herranan aika, minä olin jo 33 v, aktiivista sukupuolielämää ties kuinka kauan ja vain yksi lapsi. Eikö se kuitenkaan osoittanut riittävästi että hallitsen perhesuunnittelun?

Mun kohdalla myös lääkäri veti herneenpalon nenään, kun kieltäydyin kierukasta ja pyysin pillerireseptin (en imettänyt ei siis ongelma) - synnyttäneille ei yleensä kirjoiteta pillereitä. Huh, olihan mulla kaks lasta, mutta miksi laitattaa kierukkaa, jos ei ole tarvetta ehkäisylle? Pillerireseptinkin halusin vain varoiksi, koska miehen kanssa asiat oli sillä tolalla, että ei ollut varmaa tarvetta ehkäisylle. Herneenpalko nenässä tämä terveyskeskuslääkäri kirjoitti 3kk resepstin pillereistä ja sain loppupeleissä käydä omalta lääkäriltä hakemassa uuden reseptin heti perään.

Vierailija
24/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kelasta :D

ap

tottahan se on kyllä, että esim. abortteja tehdään tosi paljon ihan pienten vauvojen äideille, että se ehkäisykohkaus ei välttämättä ole huono juttu.

Ja itseäni hiukan piinasi tuolla käynnillä se, että ehkäisyasiat oli niin pinnalla. Ikää 35v ja toinen lapsi, hormonaalinen ehkäisy ei käy ja silti lähes koko aika käytettiin tuohon vatkaamiseen. Yhteenvetona tosin sanoin, että paras ehkäisykeino pötköttää tuossa kaukalossa jalkojeni juurella. Kokemus opettanut.

Vierailija
25/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laitoin sinne aloitteen asian muuttamiseksi ja pyysin vastauksen sähköpostitse. :)

tosin eihän sillä mitään merkitystä ole, liian kankeaa muuttaa järjestelmää...

Vierailija
26/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen pillusta näkee?

Meillä ainakaan ei jälkitarkastukseen suositella ottamaan vauvaa mukaan

Vierailija
27/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai missä tuo päätös on nyt tehtykin että miksi nuo kaksi asiaa on laitettu yhteen. En keksi yhtään järkevää syytä, tai no taustalla toki on juuri tuo naisen seksuaali- ja perhe-elämän kontrollointi, ehkäisyvalistustahan se jälkitarkastus lähinnä on. Mutta miksi ihmeessä se olisi vain naisen asia?

Jos ehtona vaikka olisi se lastenneuvolakäynti, ei kyseessä olisi täysin sukupuolisidonnainen asia.

Mun yksilönvapauttani ja oikeustajua vastaan sotii tuo, että naiset pakotetaan tuolla tavalla gynekologi- ja valistuskäynnille.

Vierailija
28/28 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta olin itsenäisesti huolehtinut ehkäisystä ja yhtäkkiä joutuu saarnan ja valistusluennon kohteeksi kuin olisi joku keskenkasvuinen koululainen tms. Ei millään meinannut lääkäri päästää minua ulos ilman ehkäisyresepiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi