Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko ajat Vapaalasta/ siitä lähiostöltä Vihdintietä Ruskeasuolle aamun ruuhka-aikaan?

Vierailija
31.01.2011 |

Kahdeksalta pitäisi olla Ruskeasuon Mannerheimintien Teboililla.

Tiedän, että on paljon ruuhkaa jne. Kaipaan ihan tarkkoja aikoja. Osaan hahmottaa kauanko tästä ajaa esim Malminkartanon S-marketille, eli jos siitä edes joku osaisi antaa tarkkoja aikoja tuonne Ruskeasuolle.

Ajaako 30 minuutissa? Ilman ruuhkaa aikaa menee alle vartti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin, että mä varaisin ainakin tuon puoli tuntia. Itse kuljen Vihdintietä välillä Pähkis-kehä ykkösen risteys, ja joka aamu tuohon pätkään menee miltei 15 min.

Vierailija
2/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan suora voi olla kanssa ihan tukossa Haagan liikenneympyrään asti. Mä olen ajanut joskus Konala-Pitsku -väliä 15-20 minuuttia ja matkaa on 2 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tsekata molemmat reitit ruuhka-aikaan.

Kiitos kommenteista!

T: Ap

Vierailija
4/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sekään ei ihan ruuhkaton ole, mutta uskoisin sinun selviytyvän 30 minuutissa sen reitin. Hämeenlinnanväylällä ei ainakaan ole liikennevaloja ennen Ruskeasuota, ja ne valot vetää nykyisin ihan kohtuudella.

Vierailija
5/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ruuhkainen reitti ja kun siihen tulee ainakin 3-4 km lisää matkaa verrattuna siihen että ajaisit suoraan Vihdintietä Ruskeasuolle, niin tuskin kannattaa. Hakamäentien risteyksessä ei ole jonoja kaupungin suuntaan kai koskaan. Tuolla reitillä sen sijaan jonotat kuitenkin vielä Hakamäentien risteyksen ylityksen.

Vierailija
6/6 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siis tsekkaamassa Myrtsin läpi vievän reitin ja Vihdintien!

T: Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme