Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks on supistanut jo monta tuntia? Rv23 menossa...

Vierailija
21.10.2005 |

Inhottavaa,onko tää nyt supistusta? Mahaa vihloo ja sellainen tunne et kohta lorahtaa veret pöksyyn; kipu siis samanlaista kuin kuukautiskipu. Täss ei vaan oo mitään selkeetä taukoo tai mitään, vaan yhtä suurta jomotusta jo kolmatta tuntia nyt....

Sektio on tehty helmikuun lopulla, eikä edellisessä raskaudessa ollut minkäänlaisia supistuksia (sektio PT:n vuoksi) joten ei kokemusta supisteluista....

Auttakaa tietämätöntä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan rehki siellä.

Vierailija
2/7 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa supistuksilta kyllä, mutta outoa jos ei ole taukoa. kannattaa mennä näytille jos vähänkin sellainen olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut voihan olla et ihan vaarattomia on...

Vierailija
4/7 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pyyhkiessä tuli emättimestä iso mälli limaa?

Mieskään ei ole kotona....Kyllä mä taidan soittaa sinne synnärille. Supistus kyllä hieman hellitti, muttei kokonaan loppunut...

Vierailija
5/7 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pidä kiirettä saatat synnyttää 23 viikkoisen keskosen..

itse jouduin sairaalaan kivuttomien suppareiden pehmennettyä kohdunsuuta rv22+.

Vierailija
6/7 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itelläni oli sellanen " kestosupistus" rv 28 ja vessassa huomasin että tuli kamala limaklöntti myös. VAuva saatiin kuitenkin pidettyä masussa raskausviikolle 30, mutta sinuna jo kiirehtisin.

Vierailija
7/7 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireesti näytille!! Mulla syyskuun alussa rv 21 alkoi samalla lailla kivut ja tuntu ettei oo yhtään taukoo! 2 tuntia mietin kotona ja sit vessa reissun yhteydessä tuli paksua limaa. Sitten lähin synnärille...kohdunsuu 5 cm auki, vedet meni tutkimuspöydällä! siitä 4 tuntia niin synnytin enkelityttömme ja viikkojen takia ei ollut mitään tehtävissä!!