Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kutsua veli niin, ettei vaimonsa tunge mukaan?

Vierailija
30.01.2011 |

Eli tulossa mun synttärit ja nyt pitäisi muotoilla kutsu sinne niin, että vaimo ei tulisi, muttei suoranaisesti haastettaisi riitaakaan. Veli riittää yksin, vaimo saa mun puolesta jäädä kotiin pilaamasta juhlat mökötyksellä. Sitä paitsi veli on niin hauska ja vapautunut, kun vaimoke ei ole paikalla (tätä jopa vanhemmat ovat ihmetelleet). Sitten taas tämän vaimon läsnäollessa on töykeä, haluaa heti lähteä ja loukkaa äitiä jatkuvalla ilmeilyllä selän takana. Luulevat kai, ettei äiti näe sitä kulmien nostelua toiselle.

Kysymys ei ole mistään isoista ja muodollisista juhlista... Jospa laitan tekstarin muodossa: "ehtisitkö tulla käymään meillä...?"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia jotka on syyttömiä kaikkiin välirikkoihn sun muihin. Ei oo lasten vika jos äitistä ei tykätä.

Vierailija
2/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kuopuksen synttäreille ei tullut.

Oton kyllä,kun täytti jotakin.Olen tietoinen näistä kutsuista koko ajan.Joulukortin Joukon vaimo lähetti kuten aina ilman mun nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mahdollista riitaa haastamatta

Vierailija
4/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tuollaisia ongelmia joten enpä osaa auttaa. Ehkä sua kuitenkin noin muuten vois auttaa aikuistuminen ja joku terapiakin jossa sun ilkeytesi ihmisenä kasvamisen myötä vähenisi. :D

Vierailija
5/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit minun mieheni sisko niin en kyllä sun synttäreille haluaisi tullakaan.

Vierailija
6/6 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, ap, meillä mietitään aina kuumeisesti, kuinka me molemmat voisimme kieltäytyä kutsustasi kohteliaasti. Usein se ei ole mahdollista, joten mieheni saapuu sinne hetkeksi ja minä 'olen kotona oksutautisten lasten kanssa'.

Vanhempiasi vastaan minulla ei todella ole mitään. Sinä sen sijaan kohtelet heitä sikamaisesti, kuppaat suuria rahaa muka lainana (et ikinä maksa takaisin) autoon, kämppään ja lapsellesi ja suhteudut heihin kuitenkin halveksien, koska ovat kouluttamattomia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi