Gallup: Putouksen paras ja 2. paras
Kommentit (36)
Ja sanokaa nyt munan ystävät, että mikä siinä naurattaa? Nauroitteko eilen sen jutuille? Sen hahmo on huvittava kyllä, mutta entä jutut?
1. Saletisti natsaa! Se in ihan että let's go! Ja buenas tardesta vaan kaikille!
2. Firman piikkiin!
Mitä hauskaa siinä munassa on, paitsi, että se on muna?
Mun oma suosikkini putosi eilen. Ikävä kyllä.
Ja sanokaa nyt munan ystävät, että mikä siinä naurattaa? Nauroitteko eilen sen jutuille? Sen hahmo on huvittava kyllä, mutta entä jutut?
Se on aina hauskaa, kun miehen ei tarvitse isotella:D Eilen näin vain Pudotuksen pudotuksen ja kyllä siinä ihan nauratti:) Tipu ja kuoreen tulisi särö, olivat ihan suloisia ja hauskoja.
Suosikki on siis munamies ja thaityttö, joka putosi:)
ykkönen om munamies, se lauloi pari viikkoa sitten niin mainiosti.
kakkonen on harjakainen tai mr. mallorca, en osaa päättää. molemmat niin täydellisen stereotyyppisiä hahmoja omilta aloiltaan.
Eilen näin vain Pudotuksen pudotuksen ja kyllä siinä ihan nauratti:)
Sen jälkeen sua ei varmaan olisi enään naurattanut..
(Käy katsomassa putouksen sivuilta ja nolostu..)
taida auttaa täällä yhden fanaattisen harjakais/mallorcafanin hehkutus/munan mustamaalauskampanja;
facebook-fanit:
Mallorca 3143 hlöä
Harjakainen 8877 hlöä
Munamies 133 115 hlöä
Ei taida ihan saletisti natsata...
Sen jälkeen sua ei varmaan olisi enään naurattanut.. (Käy katsomassa putouksen sivuilta ja nolostu..)
Enpä löytänyt:)
suloinenhan se eilinen Munan auttava linja oli! :)
Munamies voittaa! Ei epäilystäkään.
Sen jälkeen sua ei varmaan olisi enään naurattanut.. (Käy katsomassa putouksen sivuilta ja nolostu..)
Ennen eilistä olisin vastannut että Munamies ykkönen ja Zetterbereg kakkonen mutta Munamiehen eilinen esitys oli kyllä iso pettymys.
Ehkä Zetterberg sitten ykkönen ja... Harjakainen kakkonen. Mallorcasta tykkään vähiten ja se olisi saanut tippua eilen.
Ennen eilistä olisin vastannut että Munamies ykkönen ja Zetterbereg kakkonen mutta Munamiehen eilinen esitys oli kyllä iso pettymys. Ehkä Zetterberg sitten ykkönen ja... Harjakainen kakkonen. Mallorcasta tykkään vähiten ja se olisi saanut tippua eilen.
Ei juma, tämä nyt oli jo ihan liian läpinäkyvää... XD
Ennen eilistä olisin vastannut että Munamies ykkönen ja Zetterbereg kakkonen mutta Munamiehen eilinen esitys oli kyllä iso pettymys. Ehkä Zetterberg sitten ykkönen ja... Harjakainen kakkonen. Mallorcasta tykkään vähiten ja se olisi saanut tippua eilen.
Olen todella yllättynyt, että ihmiset oikeasti pitävät Mallorcasta ja Harjakaisesta!! :O
Mun huumori sit TODELLA taitaa erota muista suomalaisista..huhhuh
Mä en tajua miten ihmisillä voi olla noin p*ska huumorintaju:-D Tai mulla..
1. Harjakainen
2. Mr Mallorca