Millaiset kuukautiset voi tulla alkuraskaudessa?
Kommentit (9)
En ole tehnyt raskaustestiä, koska ajattelin että koska kuukautiset kuitenkin tuli en voi olla raskaana.
päivää tummanruskeaa tuhrua.Kohdun ulkopuolisessa
raskaudessa tuli kolme päivää vuotoa,oli mukana myös ihan verta- oli kyllä selvästi niukemmat kuin tavalliset kuukautiset.Kivut oli kyllä eka päivänä ihan menkkakipujen kaltaiset.Testasin koska menkkojen niukkuus ja kesto (yleensä mulla menkat vähintään 5 päivää)pani miettimään raskauden mahdollisuutta.
tuli melko normaalit kuukautiset hieman tavallista aiemmin ja vuoto oli vähän vähäisempää ja lyhyempi. Mutta olinkin silti ollut raskaana.
Sitten parin viikon päästä alkoi tuhruvuoto ja etova olo, jolloin epäilin raskautta ja raskaana olinkin sitten. Mulle tyypillistä myös turhuvuoto jokaisessa raskaudessa ollut.
Itselläni tuli ensin kolme viikkoa ja oli viikon tauko ja keski sen jälkeen noin puolitoista viikkoa. Alussa tuli aina tuhrua mutta sitten saattoi humpsahtaa ihan kunnolla housuista ja siteestä läpi!
myös millaset pms-kivut on olleet ja kauanko kestäneet? Itse en kestä kohta enää, kun vatsa on jatkuvassa krampissa ja menkkoja ei kuulu.
tuli punaisenruskeaa tuhrua vuorokauden verran.