Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Munamies saa mut aina itkemään?

Vierailija
29.01.2011 |

Voi luoja, katsoin Munamiehen puhelin -sketsin ja Niagarat valuu silmistä niin kuin aina Munamiehen nähdessäni...

ap

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkä ja suloinen.

Vierailija
2/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en itkenyt, mutta viikko sitten itkin kun Munamies käski Jarkon (?) pitää itsestään huolta ja tarjosi pastillin kun toisella oli käheä ääni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten suosikki. Mies taas ei ymmärrä sen päälle yhtään :D.

En tiedä, minä luulen että se herättää jotkin äidin vaistot olemuksellaan.

Lapsiinvetoaa ääni ja ulkonäkö/muoto.

Vierailija
4/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistyy juuri se, mistä hyvässä teatterissa on kyse. Hahmo on yhtäaikaa traaginen ;) ja koominen. Pistää itkemään ja nauramaan (eri tasoilla aikuisen ja lapsenkin).

Vierailija
5/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidosti empaattinen!!! Se on harvinaista nykyään. Sille tekisi mieli kertoa kaikki huolensa, se lohduttaisi ja ymmärtäisi. Se on aivan ihana:-)

Vierailija
6/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla naurettiin vedet silmissä pastillia. Nyt piti oikein taistella liikutusta vastaan etten itkisin sen jälkimmäisnen puhelun aikana.

Vierailija
7/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole katsonut vielä, voisko netistä katsoa?

Vierailija
8/14 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten suosikki. Mies taas ei ymmärrä sen päälle yhtään :D.

En tiedä, minä luulen että se herättää jotkin äidin vaistot olemuksellaan.

Lapsiinvetoaa ääni ja ulkonäkö/muoto.

Itse aina katson tippa linssissä :D

Sille, joka kysyi: Mtv3:n Katsomosta löytyy.

Vierailija
9/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään ilkeää tai kaksimielistä - harvinaista! Yleensä vitsejä väännetään vittuilusta ja ilkeilystä. JA se laulu pari viikkoa sitten: se oli Kaunista!!

Ilmeisesti Munamies on nimenomaan meidän naisten suosikki - ei liene epäselvää, miksi. Harjakainen on minusta heti seuraava, vaikka onkin täysin päinvastainen hahmo. Miehen työporukassa arvostetaan kovasti Mr Mallorcaa!

Vierailija
10/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viljelee kaksimielisiä juttuja, mutta ne vilahtaa niin nopeasti ohi, ettei niitä ehkä kaikki huomaa.

Vierailija
11/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole hoksannut;-o. Eka jaksonkin "pieni muna, iso sielu" - jutun käsitin ihan viattomasti - jos sen haluaa nähdä kaksimielisenä juttuna, ok siten.

Vierailija
12/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri se "pieni muna, iso sielu" nauratti yleisöä, että suurin osa tulkitsi sen kaksimielisesti.

Tänään sen sijaan tuli Munamiehen suusta sellaista juttua, ettei sitä voi parhaalla tahdollakaan tulkita yksimielisenä. Mutta nekin hän kiekaisi hyvin nopeasti. Päähuomio kiinnittyy kyllä viattomaan ulkoasuun täälläkin. Munamies on ihana.

Vierailija
13/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoushan on usein kuulija korvassa...

Vierailija
14/14 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kimittäjä millä ei enää ole oikein mitään sanottavaa. Mr Mallorca ja Harjakainen on nykyisin mun suosikit :)