Te, joilla aamun lehteä ei kanneta sisään. Kumpi teillä hakee lehden postilaatikosta?
Pukeeko kunnolla vaatteet päälle vai ihan kylpytakissa?
Kommentit (9)
Viikonloppuisin lapset hakee useimmiten. Kylpytakissa hekin ja minä jos joskus sen joudun hakemnaan.
jossa piti hakea lehi laatikosta. Miä hain yleensä, koska olin aiemmin hereillä. Kylpytakissa.
Nyt asumme kerrostalossa, mikä on tältäkin kannalta niin vaivatonta!
Pukeeko kunnolla vaatteet päälle vai ihan kylpytakissa?
Viikolla minä yleensä lähden töihin lehteä lukematta ja mies hakee siis sen. Paitsi meille tuli juuri koira, joten saatan joutua heräämään jo kuudelta, ja sitten luen lehden. Takki on päällä, muuten saattaa olla yöpaita ja pitkät kalsarit, joskus puen päivävaatteet ensin.
Kun alkaa olla valoisaa, saatan tarkemmin katsoa, mitä on päällä viikonloppuna jos kello on jo 10. Tuosta tienvarresta siis haetaan, muutama kymmenen metriä ovelta.
mies hakee ja on pukeutunut kunnolla, koska vie samalla koirat ulos. Viikonloppuisin se hakee, joka jaksaa/ehtii ja pukeutuminen sen mukaan, onko tulossa samantien takaisin aamupalalle vai viekö koirat ulos.
Kuka milloinkin ehtii. Matkaa on pari-kolmesataa metriä, joten pukea täytyy
Nyt vaan 50-100 m
Melkein aina mies, mutta se on ihanaa kun itse joskus "pääsee" lehteä hakemaan. Raittiiseen ilmaan, kuuntelemaan luonnon ääniä.. nukun varmaan aina liian pitkään kun romantisoin lehdenhaun :D
Jos pitää tehdä lumitöitä niin pukee enemmän ja tekee ne samalla.