Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen isän vaimon pakkomielle

Vierailija
29.01.2011 |

on se, että lapseni pitää sanoa häntä äidikseen! Ja kyllä, tämä tuntuu minusta pahalta. Minä kannoin lasta sisälläni, imetin vuoden, olen kasvatustyönkin tehnyt lähes yksin lapsen isän viettäessä aikansa viinapullon ja ystäviensä kanssa. Ja kaiken tämän jälkeen tyttäreni pitäisi kutsua häntä 11 vuotta vanhempaa muitsua äidiksi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei saa (vahingossa) sanoa minua äidikseen. Häiritsee myös kovin monia muita. Kutsun itse kyllä itseäni hänelle etunimellä.

Vierailija
2/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi uusi ilmeisen nuori naisystävä voi kyllä olla niin törkeä, että vaatii lastasi kutsumaan häntä Äidiksi, mutta onneksi lapsesi ei TODELLAKAAN tarvitse suostua hänen vaatimuksiinsa!

Melko hölmö nainen taitaa olla kyseessä jos ei oikeasti tajua, että hän EI ole lapselle millään muotoa äiti, vaan lapsen isän naisystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi uusi ilmeisen nuori naisystävä voi kyllä olla niin törkeä, että vaatii lastasi kutsumaan häntä Äidiksi, mutta onneksi lapsesi ei TODELLAKAAN tarvitse suostua hänen vaatimuksiinsa!

Melko hölmö nainen taitaa olla kyseessä jos ei oikeasti tajua, että hän EI ole lapselle millään muotoa äiti, vaan lapsen isän naisystävä.

Ovat kyllä naimisissa lapsen isän kanssa, mutta ei se toki asiaa muuta.

Vierailija
4/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä äitipuoli on 11v vanhempi kuin lapsi?

Olis kyllä hassua jos mun "lapsi"puoleni minua äidiksi kutsuisivat. Heillä on minuun nähden ikäeroa 9v, 12v ja 17v. Nauraisin kyllä itseni kuoliaaksi..

Vierailija
5/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan meidän perheestä pidä sitä outona. Biologinen äiti lähti hänen elämästään alle 1-v iässä, joten kokemukset hänestä jäivät niin vähäisiksi, että kokee minut enemmän äitinään, kuin sen, kenen mahassa hän on ollut. Lapsella nyt ikää 12 vuotta ja itse tulin mukaan kuvioihin kun lapsi oli 3,5-vuotias. Kaikki lapsemme (yhteensä 4) ovat samanarvoisia keskenään, yhtälailla olemme heidän kaikkien äiti ja isä, eikä ketään eroteta sillä perusteella, kenen mahassa kukakin on syntynyt. Ainut, missä tämä uusperheys näkyy, on että vanhimmalla lapsella on yhdet isovanhemmat enemmän elämässään.

Vierailija
6/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan meidän perheestä pidä sitä outona. Biologinen äiti lähti hänen elämästään alle 1-v iässä, joten kokemukset hänestä jäivät niin vähäisiksi, että kokee minut enemmän äitinään, kuin sen, kenen mahassa hän on ollut. Lapsella nyt ikää 12 vuotta ja itse tulin mukaan kuvioihin kun lapsi oli 3,5-vuotias. Kaikki lapsemme (yhteensä 4) ovat samanarvoisia keskenään, yhtälailla olemme heidän kaikkien äiti ja isä, eikä ketään eroteta sillä perusteella, kenen mahassa kukakin on syntynyt. Ainut, missä tämä uusperheys näkyy, on että vanhimmalla lapsella on yhdet isovanhemmat enemmän elämässään.

Kyllä munkin lapseni miestäni kutsuu Isäksi, vaikkei hänen biologinen isänsä olekaan. Lapseni ei ole ikinä bioisänsä kanssa ollut tekemisissä, joten on täysin luonnollista et joku muu on hänelle sit Isä. :-)

Vähän eri tilanne kuin ap:lla..