Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat, ruskeaa verta?

Vierailija
29.01.2011 |

Moikka, olen pian 16v täyttävä tyttö ja ajattelin täältä hakea apua koska nuortenpalstoilla hyvin usein ei osata käyttäytyä asiallisesti.

Mietin tässä että mistäköhän johtuu kun menkkojen veri on ruskeaa? Menkat alkoivat ensimmäisen kerran joulukuussa suunnillee tähän aikaan ja vuotoa kesti 2 päivää. Eilen alkoi uudelleen ja veri on ollut pelkästään ruskeaa? Menkat on aika niukat myös.

Olen 162cm pitkä hoikkarakenteinen painan noin 43kg, terkkari sanoi että on ok. Kävin ennen joulua verikokeissa menkkojen takia, koska uupuivat. Kaikki oli kuitenkin ok ja kuulemma hyvä hemoglobiini.

Mistä johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä mistä johtuu, mutta ihan normaalia se kuitenkin on. Mä muistan ite kun en aikoinaan tajunnut että menkat alkoi kun tuli vaan ruskeeta.. Eli don't worry, kuuluu asiaan!

Vierailija
2/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuore on kirkkaan punaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten loppuvaiheessa veri on laimeampaa ja siinä on kohdusta poistunutta luonnollista limaa. Siinä vaiheessa vuodon väri on hieman ruskehtavaa. Joidenkin naisten kuukautiset ovat ruskehtavat myös vuodon alussa. Veri voi muuttua ruskeahkoksi kulkeutuessaan emättimen läpi tai se voi muuttua ruskeaksi siteessä.

Vierailija
4/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpotti tieto etten ole kuolemassa :D

Vierailija
5/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi menkat justiinsa ja nyt on tullu ruskeeta Vuotoa about 2päivää ja menkatki on kestänyt jo viikon ja pelkäsin kauheasti mut ei varmaan ole syytä huolehtia mutta onko normaalia että ne kestävät viikon tai vähän yli?

Vierailija
6/6 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parit ekat menkat pelkkää ruskeaa vuotoa ja kolmannet vasta sellasta kirkkaan veristä. Edelleen ekana ja viimesinä päivinä rusehtavaa tuhrua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi