Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin lähti mulla paino laskemaan;

Vierailija
29.01.2011 |

Olen ikuinen laihduttaja. Aina tuntuu olevan vähintään 10kg ylimääräistä kannettavana. Olen karpannut tunnollisesti pitkän aikaa, nutraillut, ollut aikoinaan painon vartijoissa ja aina homma on mennyt puihin. Olen myös kuntoillut ankarasti kuntosalilla, tehnyt pitkiä lenkkejä ja uinut kerralla kilometrejä, kunnes olen taas väsähtänyt ja ollut ihan piipussa. Paino pysyy aina sitkeästi tippumatta, joskus hieman tippuen, toisinaan nousten. Henkisesti tämä kilojen kanssa kamppailu on ollut pirun raskasta, koska suvussamme ja lähipiirissäni kukaan muu ei ole ylipainoinen kuin minä.

Nyt alkoi paino laskemaan. Lopetin aamiaisen syönnin ja iltapalat kokonaan. Syön lounaan ja päivällisen ihan normaalisti. En kyttää rasvoja, hiilareita, kaloreita enkä mitään muutakaan. Kunhan lautasella on aina salaattia mukana edes vähän. Syön monipuolisesti ja siinä se.

Olen lopettanut siivoojan käyttämisen ja alkanut itse iltaisin siivoamaan. Teen tunnin mittaisia tehosiivouksia ja kämppä pysyy edustuskunnossa!

Hiki lentää kun viiletän ympäri kämppää mopin kanssa ja säästän rahaa!

Kiloja lähtenyt kolmessa viikossa 4!!! Kokeilkaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi