Saisko täältä vinkkejä uuteen blogiin?
Miltä näyttää? Onko kiinnostava? Jaksaisitko seurata? Kannattaako jatkaa?
joogamatto.blogspot.com
Kaikki vinkit ja kommentit otetaan ilolla vastaan!
Kommentit (6)
Olen äskettäin kaksi lasta peräkanaa saanut kotiäiti, ja tavoitteena on kunnon nostattaminen. Kaksi vuotta raskaana peräkanaa, liitoskipuineen, supistuksineen, nosto- ja liikuntakieltoineen.. huoh, ei ole kunto sitä mitä oli ennen (jos ei ennenkää huippu-urheilijan tasolla).
Asioita joita tahtoisin liikuntablogista itse:
-jos olisi erilaisia sivustoja kotona tehtäviin jumppiin kerättynä. Ei tarvitse kerralla montaa, mutta jos törmäät johonkin niin esittele se. Tykkäisin siitä!
-Liikuntaan sopivaa taustamusiikkiakin voisi esitellä
-Lenkkeilytietoutta lukisin mielelläni
-toisten treenielämästä kuulisin mielelläni
-terveelliset ruoatkin olis kivoja, semmoiset kotona tehtävät perusruoat terveelliseen elämään
hmm... no en tiedä mitkä näistä sopii sun ajatuksiin. Blogeja pitää mun mielestä kuitenkin kirjoittaa niin kuin itse parhaaksi kokee. Mun lähtökohdista kotijumppaaminen on ainut mahdollinen liikuntamuoto tällä hetkellä, joten siitä kuulisin kernaasti siksi. :)
Ruokapostausta olinkin ajatellut (tyyliin vähän erilaisia salaatteja tms.) ja tekniikkavinkkejä juoksuun on toki tulossa! Olen vähän ollut epäileväinen siitä, kuinka paljon kerron omista treeneistä kun ajattelin ettei se muita oikein kiinnosta, mutta ehkä mä laitan jotain siitäkin (kuvien kera!) myöhemmin.
t. ap
on kiva seurata toisten treenailua myös. Ja on mukava kans jos postauksia tulee aika usein, tyyliin ainakin kerran viikossa. Niin vaikka olisi sataan salaattiin ohje, niin pistä yksi kerrallaan. :)
Voi kun pääsis jo lenkille, mut on toi tissiriippuvainen vauva.. ehkä kuukauden-kahden päästä uskallan jättää kotio hänet. Hirveesti tekis jo mieli.
2
Millä saisit julkisuuteen / mainostettua blogiasi?
Olen jo muutamalle palstalle linkittänyt blogiani, eiköhän se tästä pikkuhiljaa...
t. ap
ja samoin eri liikuntalajit kuten zumba!