Mitä vastaan 2v lapselle kun kysyy miksi isä nukkuu?
Isänsä nukkuu 99% aamuista yli 12sta ja välillä jopa 14 asti jos ei joku pommita koko ajan. Sanoo aina, että olen hereillä mutta ei vain nouse!!! Mitä vastaan 2v lapselle kun kysyy miksi isä aina nukkuu?
V*tuttaa ja raivostuttaa niin p*erkeleesti!!!!
Kommentit (37)
lapsi kysyy miksi isä aina nukkuu niin onko vastaus, että isä menee aina liian myöhään nukkumaan?
ap
lapsi kysyy miksi isä aina nukkuu niin onko vastaus, että isä menee aina liian myöhään nukkumaan?
ap
Mies jää kohta kotiin hoitamaan lasta, joten siperia toivottavasti opettaa miehelleni normaalin rytmin.
Onko mies työtön vai nukkuuko vain vapaapäivinä pitkään? Miksi asia on ongelma; haluaisitko sinäkin nukkua vai tarvitsetko miestä johonkin?
Lähtekää lapsen kanssa kauppoihin, uimahalliin, kavereille tms.
Älä ainakaan käytä lasta aseena miehelle kiukutteluun.Lapsi voisi kyllä kysyä siltä isältään ihan itsekin,se voisi jopa saada sen miehen ajattelemaan asioita..
en tällä hetkellä pysty lähtemään kotoa kun kärsin mahavaivoista ja kamalasta ripulista. Haluaisin, että mies heräisi ja lähtisi lapsen kanssa pihalle tai viihdyttäisi sen aikaa, että saan tehtyä ruokaa. Joo ja tänään halusin nukkua pikkasen pidempään kun olen väsynyt sairastamisesta. Miehellä epäsäännöllinen vuorotyö eli valvominen onnistuu helposti. Töihin pääsee kyllä jos menee esim. klo 8. On siis mutamina päivinä viikossa töissä ja tänäänkin menee vasta kolmeen
ap
Sinä kärsit ripulista ja teet perheelle ruokaa! Luulisi ettäe de tuo saisi miehen nousemaan. Itse en ainakaan haluaisi syödä ripulitaudista kärsivän tekemään ruokaa, siitäkään huolimatta että kädet varmasti pestään.
Ihme tyyppejä teillä kyllä asuu kotona, itse en katselisi tuollaista vetelehtimistä jatkuvasti.
ennen lasta mua ei häirinnyt toisen nukkuminen mutta nyt pistää vihaks :/
ap
Mitä sitä toisen puolesta voi selittelemään ruveta...
on kuten minä- aamu-uninen? Viikolla on pakko herätä seitsemältä eikä millään meinaa päästä nukkumaan tarpeeksi ajoissa, aina ei edes ehdikään.JOs en saa viikonloppuisin nukkua, en jaksa seuraavaa viikkoa ollenkaan. Kevyesti nukun kymmeneen, yhteentoista. Joskus vaikka kahteen nukkuisin. Tai lepään vuoteessa. Olen tutkinut että tarvitsen lähes 9 tuntia yössä, että olen oikeasti levännyt, enkä viikolla ehdi koskaan nukkua niin paljon.
Ihminen ei muuten voi kauheasti sille jos on aamu-uninen eikä varsinkaan sille että on väsynyt. Olen joksus yrittänyt muuttaa rytmiä ja vaan jaksaa- aloin saada semmoisia sydämentykytyskohtauksia ja heräsin jo aamulla pulssi hakaten, päivällä oli ihan ylikierroksilla.
Olisit valinnut aamuvirkun miehen jos se on niin tärkeää.
on kuten minä- aamu-uninen? Viikolla on pakko herätä seitsemältä eikä millään meinaa päästä nukkumaan tarpeeksi ajoissa, aina ei edes ehdikään.JOs en saa viikonloppuisin nukkua, en jaksa seuraavaa viikkoa ollenkaan. Kevyesti nukun kymmeneen, yhteentoista. Joskus vaikka kahteen nukkuisin. Tai lepään vuoteessa. Olen tutkinut että tarvitsen lähes 9 tuntia yössä, että olen oikeasti levännyt, enkä viikolla ehdi koskaan nukkua niin paljon. Ihminen ei muuten voi kauheasti sille jos on aamu-uninen eikä varsinkaan sille että on väsynyt. Olen joksus yrittänyt muuttaa rytmiä ja vaan jaksaa- aloin saada semmoisia sydämentykytyskohtauksia ja heräsin jo aamulla pulssi hakaten, päivällä oli ihan ylikierroksilla. Olisit valinnut aamuvirkun miehen jos se on niin tärkeää.
jos kukaan ei herätä.Että raivostuttaa,mutta ei mitään tehoa vaikka monta kertaa sanottu asiasta!Itse herään ja aina herännyt lasten kanssa aamuvarhaisella ja huonosti nukuttujen öidenkin jälkeen
enemmän, kuin toiset ja että isä tuntee varmasti tarvitsevansa kaiken sen nukkuma-aikansa.
siinä yhteydessä voi sanoa myös, että toivotaan, että isä jonain päivänä ei tarvitsisi enää niin paljon aikaa nukkumiseena ja sitten kun hän ei enää tarvitse, niin voitasiin tehdä yhdessä asioita.
Sinä kärsit ripulista ja teet perheelle ruokaa! Luulisi ettäe de tuo saisi miehen nousemaan. Itse en ainakaan haluaisi syödä ripulitaudista kärsivän tekemään ruokaa, siitäkään huolimatta että kädet varmasti pestään.
Ihme tyyppejä teillä kyllä asuu kotona, itse en katselisi tuollaista vetelehtimistä jatkuvasti.
saa sen saman pöpön muutenkin kuin syömällä ripulitautisen tekemään ruokaa.
ennen lasta mua ei häirinnyt toisen nukkuminen mutta nyt pistää vihaks :/
ap
Oisko kannattanu miettiä ennen lapsen tekoa...
Kakkosenkin mies valvoo arkenakin myöhään Mies jää kohta kotiin hoitamaan lasta, joten siperia toivottavasti opettaa miehelleni normaalin rytmin.
syyksi isä itse sanoo siis minulle, että kun iltaisin pitää valvoa kun lapsi pitää pissattaa yöllä. No joo lapsi pitää pissattaa joskus 23-00 välissä ja minäkin teen sen joskus kun herään lapsen pyörinään. Mutta mies valvoo siis 2-4 asti ihan normi iltanakin.
Sen vielä jotenkuten siedän kun valvoo katsoakseen jenkkifutis pelejä jotka tulee yöllä, mutta muuten kyllä v*tuttaa!!!
ap