Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla cityshoppari kortti, onko siitä oikeesti etua?

Vierailija
28.01.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kyselit kannattaako cityshoppari korttia tilata ja voin todeta, etteipä ehkä kannata kun ei sitä välttämättä edes toimiteta vaikka tilaat...

Heidän tilaus-toimitusprosessi ja reklamaatioprosessi ovat pahasti pielessä ja jos yrität kysellä tilaamasi kortin perään ei kukaan osaa eikä halua auttaa toimistolta. Asenne kyselyitä ja reklamaatioita kohtaan on uskomattoman huono ja saat vain monia tyhjiä lupauksia kortin toimittamisen suhteen.

Kannattanee siis jatkossa suosia ennemmin näitä kimppadiilejä yms. koska niiden tilaaminen päivittäin sähköpostiinhan ei maksa mitään ja tarjouksetkin ovat jo paljon parempia kun tällä cityshopparilla.

Luultavasti jatkossa cityshopparin edut tulevat huononemaan entisestään, koska heidän kehnosti toimivat prosessinsa karsinevat parhaat yhteistyökumppanit tai he siirtyvät joka tapauksessa paremmin toimivien kimppadiilien kanssa yhteistyötä tekeviksi.

Jos ilmaiseksi saat jonkun lehden kylkiäisenä, niin ota ilman muuta, mutta varaudu siihen että saat kortin todella myöhään vuoden kuluessa -jos ollenkaan. Äläkä nyt hyvä ihminen ainakaan kortista mitään maksa! Saat vain pahan mielen koko tilausprosessista.

Vierailija
2/23 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kun kamalalla kiireellä tilasin ajan yhdestä trendikampaamosta, kun omalle kampaajalle aikaa en ehtinyt saamaan. Kortin hinta tuli sillä tienattua, mutta oli kyllä törkeät hinnat siinä kampaamossa.

Teinille hankin joululahjaksi korun (Guess) 20 % alella. Yksi lapsista kävi Hoplopissa kaverinsa kanssa kaksi yhden hinnalla. Lisäksi olen käyttänyt ainakin Sinellin 20 % edun.

Popista ei muuten saanut alennusta ulkovaatteista. Ensi vuonna pop ei ole lainkaan mukana.

Sanoisin, että kannattaa katsoa mitä etuja kortilla voi saada ja jos aikoo joka tapauksessa jotain edun piirissä olevista tuotteista ostaa, kortti kannattaa hankkia. Muuten ei. Ensi vuodeksi itse en aio korttia ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne edut on hyvät sellaiselle, joka on keskituloinen tai hyvätuloinen ja tykkää shoppailla ja syödä ulkona. Olen opiskelija ja mulle monikaan niistä eduista ei ole edullinen. Jos on kaveri, jonka kanssa voi käyttää niitä kaksi yhden hinnalla niin sitten.

Samoin jollekulle voi ilmainen tai edullinen ruokajuoma ravintolassa olla hyvä diili tai 120 euron kampaajakäsittely "vain" 80 eurolla, minulle vähävaraisena ei.

Missään nimessä ei ainakaan kannata maksaa cityshopparista.

Vierailija
4/23 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on lopuillaan ja olen käyttänyt korttia noin 20 kertaa. Mutta on maksanut moninkertaisesti takaisin itsensä. Joka vuosi ostan huuto.netistä tms. Tänä vuonna sain ilmaiseksi ammattijärjestöltä :)

Vierailija
5/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden luottokortin kylkiäisenä. En ole ikinä käyttänyt, naurettavaa pelleilyä.

Vierailija
6/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan kuntosalikortin kylkiäisenä.

Enemmän tai vähemmän tuota on tullut käytettyä, mutta aina kortin arvosta. Käytän lähinnä ulkona syömiseen, pari kertaa kosmetologiin ja kampaajaan.

Täksi talveksi ostin lapselle Popin haalarin, jonka olisin muutenkin ostanut, 20% alella.

Monet edut kyllä unohdan käyttää. Mulla on se periaate, että en osta mitään vain siksi, että saan alea, mutta käytän tuota, jos muutenkin ostaisin tuotteen/palvelun/ruoan.

Vierailija
7/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime vuonna ihan omalla rahalla ostettuna ja vielä kesken vuoden ja maksoi kyllä itsensä hyvin takaisin. Me kyllä asutaan pks ja käydään paljon ulkona syömässä, niin siksi se tulee kannattavaksi. Joskushan kyllä jo yksi ostos saattaa maksaa sen kortin hinnan takaisin ja kaikki loput on sitten plussaa vaan. Meinaan hommata kyllä tänäkin vuonna.

Vierailija
8/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä luottokortin kylkiäisenä tuo cityshoppari tulee?

Vierailija
9/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan sen mastercardin kylkiäisenä.

Vierailija
10/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen minkä MasterCard vai onko sillä väliä?

Vierailija
11/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan sen mastercardin kylkiäisenä.

tuossa on olennaista se luotottaja, ei kortti. Kaikkien mastereiden mukana tuota ei tule, mutta esimerkiksi Handelsbankenin MC-asiakkaille tuo tulee.

Vierailija
12/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen minkä MasterCard vai onko sillä väliä?

Vierailija
13/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit seuraava kysymys onkin, että maksaako Handelsin mastercard. Olen kyllä Handelsin(kin) asiakas.

Vierailija
14/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit seuraava kysymys onkin, että maksaako Handelsin mastercard. Olen kyllä Handelsin(kin) asiakas.

kysyä pankista. Itse en ainakaan muista, että Handelsbankenin MC:ssa olisi vuosimaksua tai muita kustannuksia luottokustannusten lisäksi.

Vierailija
15/23 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityshopparin asiakaspalvelu on aivan hirveä, mistään ei kerrota kunnolla. Huijataan asiakkaita. En enää ikinä tilaa sieltä yhtään mitään. Enkä suosittele teillekään!

Vierailija
16/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lehden kylkiäisinä. Ihan hyviä etuja siinä oli. Itse käytin varmaan suunnilleen sen kortin arvosta. Silloin kun ei ollut lasta olisin varmaan enempikin käyttänyt mutta nyt ei ehtinyt juosta ympäri kaupungin ravintoloissa ym. vaan yleensä käytiin tietyissä samoissa paikoissa. Katso nettisivuilta edut ja laskeskele kannattaako. Itse mielelläni tilaisin jos esim. lehden kylkiäisenä saisi mutten ostaisi tässä nykyisessä elämäntilanteessa.

Vierailija
17/23 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paljon ulkona syövälle hyviä ruokaetuja, jos asuu pk-seudulla. Muualla maassa edut eivät ole hääppöiset. Kortti on mielestäni melko pk-seutukeskeinen.

Vierailija
18/23 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen ilmaiseksi kuntosalijäsenyyden myötä. Pari kertaa tuli joku kahvilatarjous käytettyä, mutta ei muuten. Jos käyt kaverin kanssa syömässä usein, niin sitten siitä on hyötyä. Itse en koskaan maksaisi siitä paria kymppiä tai mitä se nykyään maksaakaan.

Vierailija
19/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin kengät ja takin. Molemmat lähes satasen. - 20 % molemmista eli säästin 40 e

Vierailija
20/23 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi