Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ei laulanut! Se oli AUTOTUNE! todiste

Vierailija
28.01.2011 |

miten oikeesti ihmiset luulee, että martina osaa laulaa, ku se biisi oli kokonaisuudessaan käsitelty autotunella. sillä ohjelmalla saa puheestakin laulua. esimerkkinä esim.

joka on täysin (aikalailla monotonisesta) puheesta tehty hittibiisi usassa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo miten Martsu lausui "ditsits".

Vierailija
2/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ihmiset puhu tai ei puhu toisista ihan yhtä paljon pahaa tai hyvää, olipa sitten akateemisesti koulutettu tai ei - tai ihan mitä tahansa siltä väliltä. Itse olen koulutukseltani FM, ja olihan tuo Martinan biisi musta ihan ok. En lataisi itselleni, mutta en kyllä vaihtaisi radiokanavaakaan, jos soitettaisiin. Oikeastaan ihan jeesiä peruspoppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutetut eivät alennu haukkumaan ihmistä, jota eivät oikeasti tunne. Eivätkä kyllä käytä aikaansa ja energiaansa myöskään vain julkisuudesta tuttujen ihmisten haukkumiseen.

Kyllä alentuvat. Itse tohtorina useassa yliopistossa työskennelleenä olen kuullut varsin monen korkeasti koulutetun (mikä ei siis tarkoita maisteria, joka on vasta perustutkinto) akateemikon haukkuvan ihan juurikin ihmisiä, joita eivät tunne. Sen lisäksi, että proffat Suomessa ja ulkomailla tykkäävät ylemmyydentunnossaan haukkua kollegoitaan.

Vierailija
4/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps, av-klassikko :D

Vierailija
5/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi oli sitä mieltä, ettei voi olla loulutusta jos Martinan biisistä tykkäsi. Sillä on lähtenyt taas lapasesta.

Vierailija
6/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulavinaan sen muunnellun, mikkihiiriäänisen B-osan päällekin :)

Vierailija
7/34 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai, että monen akateemikon. Reps, av-klassikko :D

Tarkoitin akateemisen, en akateemikkoa (joka on arvonimi). Mutta totta on se, että monet korkeasti koulutetut kyllä arvostelevat ja ouhuvat roskaa ihmisistä, joita eivät tunne.

Vierailija
8/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen että oli autotuunattu... väkisin tehty biisi. ei uppoa.

Vierailija
9/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
10/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan ennen täysin laulutaidoton opi yhtäkkiä laulamaan. Kyllähän se oli tietokoneella väsätty laulu ja biisiki semmonen, joka menee noiden keikuttelijoiden taustalla, ei muuten. Eikä tarvi "show-ssa" teostomaksuja maksaa muiden biiseille, kun on omat biisit. Eihän niitä kukaan kuuntele. Ei kai MAtti Nykästäkään mennä kuunteleen, vaan uteliaisuuttaan kattomaan.

Vierailija
11/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan täysjärkinen luuli että Martina itse lauloi, mutta tuolla jossain toisessa ketjussa hehkutettiin, että Martinahan oli hyvä laulaan, ja biisi aika hyvä... joopa joo.

Vierailija
12/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä, noin 15> minsan kohdilla... huhhuijakkaa!!

http://www.katsomo.fi/?progId=59264

Vierailija
13/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti että martina tekee jonkin huippubiisin, mikä vois nousta jopa listoille. tuommonen tyypillinen pikaisesti kyhäilty poppiviisu, pah. erittäin hyvä ellei täydellinen-kin on parempi. =D

Vierailija
14/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan järkyttävän huono! esityksineen ja "lauluineen". hävetti katsoa....

Vierailija
15/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa perempi biisinä ku martinan laulu..

http://www.youtube.com/user/schmoyoho

ois tehny ees aidon laulun omasta mokaamisestaan. se ois osunu ehkä.

Vierailija
16/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisbiisi oli paljon parempaa kuunneltavaa, ja katsottavaa.. :)

t. hävetti katsoa..

Vierailija
17/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin positiivisesti yllättynyt. Ostan levyn varmasti. Hauskaa,iloista ja mukaansatempaavaa poppia. Ei sen tarvitse olla sen ihmeellisempää taidetta, eikä se tuossa tyylssä ole tarkoitettukaan.

Vierailija
18/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ees kattoa ton Martinin esitystä ku pätkän... sanatki niin pöllöt ja yrittää matkia brittiaksenttia tms. lisäksi ei pysyny ees taustanauhan mukana. ihan Paska se biisi´.

Vierailija
19/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se muka kertoi hänestä tai elämästään se biisi niin NOLO.

Vierailija
20/34 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin positiivisesti yllättynyt. Ostan levyn varmasti. Hauskaa,iloista ja mukaansatempaavaa poppia. Ei sen tarvitse olla sen ihmeellisempää taidetta, eikä se tuossa tyylssä ole tarkoitettukaan.

onnea vaan levyllesi. en tiedä kuka ja mikä tommosta kuuntelee ja missä tilanteessa. mutta onhan se kiva että ees joku ostaa.

se on makuasia, enkä oo koskaan itse tykänny tommosesta musasta, joka esim ihannoi materiaa ja rahaa tms.