Martina ei laulanut! Se oli AUTOTUNE! todiste
miten oikeesti ihmiset luulee, että martina osaa laulaa, ku se biisi oli kokonaisuudessaan käsitelty autotunella. sillä ohjelmalla saa puheestakin laulua. esimerkkinä esim.
joka on täysin (aikalailla monotonisesta) puheesta tehty hittibiisi usassa.
Kommentit (34)
Minä tulen korkeakoulutetusta suvusta, itse olen teologian maisteri (PA teologinen etiikka ynnä uskonnonfilosofia).
Lapsia meillä on kolme ja asumme Helsingissä omakotitalossa. Ikää 32.
Suosittelen viemään kristallipallosi huoltoon.
miksi kukaan jaksaa katsoa mitään taustanauhan päälle "laulettua" esitystä. Ja taustanauhan päällehän laulavat nimeomaan levy-yhtiöiden malleista kokoamat poika- ja tyttöbändit, sekä monet diskopop-artistit (Britney, Rihanna jne jne). Kun on paskaa musaa, niin on paskat artistitkin.
Ihan oikeasti en ymmärrä, miten jollekin edes uppoaa munaton diskopop, vaikka olisikin "kiva" ja sexy" taustatanssikoilla ryyditetty video kyytipoikana. Varmaan kivaa runkkausmusaa televisiosta videolta komeita vartaloita katsellen, mutta helvetinmoista tuhlausta maksaa vastaavien CD:istä.
Minulle artistit, jotka OIKEASTI osaavat laulaa tai soittaa jotain instrumenttia (tai edes yrittävät) ovat ARTISTEJA.
Minä tulen korkeakoulutetusta suvusta, itse olen teologian maisteri (PA teologinen etiikka ynnä uskonnonfilosofia). Lapsia meillä on kolme ja asumme Helsingissä omakotitalossa. Ikää 32. Suosittelen viemään kristallipallosi huoltoon.
ei kukaan normi koulutettu perheellinen ihannoi itsekästä, kouluttamatonta, moukkamaista, petturoivaa... (joku muu jatkakoon listaa)
oisit keksiny jonku muuun koulutuksen, niin ois ehkäpä voinu pikku varauksella mennäkin läpi.
miksi kukaan jaksaa katsoa mitään taustanauhan päälle "laulettua" esitystä. Ja taustanauhan päällehän laulavat nimeomaan levy-yhtiöiden malleista kokoamat poika- ja tyttöbändit, sekä monet diskopop-artistit (Britney, Rihanna jne jne). Kun on paskaa musaa, niin on paskat artistitkin.
Ihan oikeasti en ymmärrä, miten jollekin edes uppoaa munaton diskopop, vaikka olisikin "kiva" ja sexy" taustatanssikoilla ryyditetty video kyytipoikana. Varmaan kivaa runkkausmusaa televisiosta videolta komeita vartaloita katsellen, mutta helvetinmoista tuhlausta maksaa vastaavien CD:istä.
Minulle artistit, jotka OIKEASTI osaavat laulaa tai soittaa jotain instrumenttia (tai edes yrittävät) ovat ARTISTEJA.
miksi kukaan jaksaa katsoa mitään taustanauhan päälle "laulettua" esitystä. Ja taustanauhan päällehän laulavat nimeomaan levy-yhtiöiden malleista kokoamat poika- ja tyttöbändit, sekä monet diskopop-artistit (Britney, Rihanna jne jne). Kun on paskaa musaa, niin on paskat artistitkin. Ihan oikeasti en ymmärrä, miten jollekin edes uppoaa munaton diskopop, vaikka olisikin "kiva" ja sexy" taustatanssikoilla ryyditetty video kyytipoikana. Varmaan kivaa runkkausmusaa televisiosta videolta komeita vartaloita katsellen, mutta helvetinmoista tuhlausta maksaa vastaavien CD:istä. Minulle artistit, jotka OIKEASTI osaavat laulaa tai soittaa jotain instrumenttia (tai edes yrittävät) ovat ARTISTEJA.
kyllä samaa mieltä aika pitkälti.
jotkut menevät pop biisit menee joskus määrätyissä tilanteissa, mutat en jaksais tuhlata aikaani erityisesti kuuntelemalla semmosta musaa, johon ei ole nähty vaivaa, ja jonka tekijä ei ole oikea muusikko, vaan tehty "brändi".
Jätin muuten kertomatta parhaan palan, olen pappi.
Älä ota elämää niin vakavasti ja jos otat,niin keskity oikeisiin ongelmiin.
Tällainen musiikki on tarkoitettu hauskanpitoon!
ei kukaan normi koulutettu perheellinen ihannoi itsekästä, kouluttamatonta, moukkamaista, petturoivaa... (joku muu jatkakoon listaa)oisit keksiny jonku muuun koulutuksen, niin ois ehkäpä voinu pikku varauksella mennäkin läpi.
Näkehään tuon nyt sokeakin ettei tuo nainen itse mitään laula. Sehän unohtaa mikin koko ajan...
Jätin muuten kertomatta parhaan palan, olen pappi. Älä ota elämää niin vakavasti ja jos otat,niin keskity oikeisiin ongelmiin. Tällainen musiikki on tarkoitettu hauskanpitoon!
ei kukaan normi koulutettu perheellinen ihannoi itsekästä, kouluttamatonta, moukkamaista, petturoivaa... (joku muu jatkakoon listaa) oisit keksiny jonku muuun koulutuksen, niin ois ehkäpä voinu pikku varauksella mennäkin läpi.
no itse en pappina kannattaisi tuollaista artistia, joka ei elä moraalisesti tai eettisesti oikein.
enkä ees tykkäis biisista tai sanoista pappina, kun ei ajais mun arvoja. pappina täytyy elää valansa mukaisesti ja kunnioitettavien elämänarvojen mukaan...
no itse en pappina kannattaisi tuollaista artistia, joka ei elä moraalisesti tai eettisesti oikein.
enkä ees tykkäis biisista tai sanoista pappina, kun ei ajais mun arvoja. pappina täytyy elää valansa mukaisesti ja kunnioitettavien elämänarvojen mukaan...
Minä tulen korkeakoulutetusta suvusta, itse olen teologian maisteri (PA teologinen etiikka ynnä uskonnonfilosofia). Lapsia meillä on kolme ja asumme Helsingissä omakotitalossa. Ikää 32. Suosittelen viemään kristallipallosi huoltoon.
ei kukaan normi koulutettu perheellinen ihannoi itsekästä, kouluttamatonta, moukkamaista, petturoivaa... (joku muu jatkakoon listaa)oisit keksiny jonku muuun koulutuksen, niin ois ehkäpä voinu pikku varauksella mennäkin läpi.
Olipa yllätys :)
Mikä on muuten oma koulutuksesi? Ei varmastikaan ole koulutusta ollenkaan. Korkeasti koulutetut eivät alennu haukkumaan ihmistä, jota eivät oikeasti tunne. Eivätkä kyllä käytä aikaansa ja energiaansa myöskään vain julkisuudesta tuttujen ihmisten haukkumiseen.
onväärin.
Pidä sinäkin huoli omista synneistäsi, niitä meillä maan matosilla jokaisella riittää.
Kaikkea hyvää Martinalle urallaan!
Siinähän sulle on sitten mietittävää yksinäisiin iltoihin.
että minkälainen ihminen on itse, kun kerta ihannoi Martinaa. On mielenkiintoista tietää esim koulutustaustaa (uskon ettei juuri ole) perhesuhteita (uskon ettei juuri ole) ikää (uskon ettei juuri ole)