Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä AV-mamma?

Vierailija
28.01.2011 |

http://www.feissarimokat.com/2011/01/raskaana-vai-ei/

(juu tiedän, mahdollisesti laittoi ajattelemattomuuttaan ko kiertävän päivityksen, mut silti)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä mulle mitenkään viitannut siihen, että ko. päivitys olisi vitsi (mistä olen samaa mieltä), vaan vääntelit minun viestini sellaiseksi, että hyväksyisin muka alkoholinkäytön raskausaikana. En ymmärrä sinua.

Lue se suluissa oleva kohta aloitusviestistä, jos et siitä ymmärrä (en puhunut vitsistä, mutta kai osaat lukea rivien välistä?) niin ei voi mitään.

No okei, selvennetään vielä mitä rivien välissä halusin ilmaista:

Siis: henkilö laittanut ensin FB:iin ultraäänikuvan. Sitten tuo päivitys juomisista (todennäköisesti vitsillä tai sitten vain ajattelemattomuuttaan, mutta eihän sitä tiedä), koska yleensä pidetään vähintäänkin outona jos raskaana oleva juo alkoholia.

Eli viestin sinänsä oli pistänyt (tn) vitsinä, mutta ei ilmeisesti ottanut huomioon sitä, että aikaisempi päivitys oli raskaudesta, ja että raskaanaolevaa alkoholia juovaa ei katsota hyvällä, jolloin sellainen joka ei hoksaa ko päivityksen olevan yleinen kiertävä huumorimielessä kirjoitettu, helposti olettaa että ko henkilö aikoo juoda alkoholia raskausaikana.

P.S. Sarkasmi on etenkin netissä vaikea laji...

Vierailija
2/15 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut siihen mitään kantaa.

Sen sijaan kommentoin sitä, että onpas kyseisillä henkilöillä kusipäisiä kavereita, kun levittelevät juttuja feissarimokat-sivulle. Mun mielestä se ei ole sopivaa, vaikka mitä typeryyksiä ihmiset kirjoittelisivat. Feissarimokat on mielestäni tosi lähellä nettikiusaamista. Itse ainakin raivostuisin, jos huomaisin joitain omia asioitani siellä. Vaatisin heti poistettavaksi ja haluaisin tietää, kuka kavereistani on jutun sivulle ilmoittanut - olisi entinen kaveri niin virtuaalisesti kuin oikeassa elämässäkin. Get it?

Jos nettiin jotain pistät, se on siellä niin kauan kuin netti on olemassa, ja on samalla vapaata riistaa. Jos et halua jotain typerää tekoasi kaikkien tietoon, älä postaa sitä nettiin.

Simple, no?

P.S. Facebookissakin pääsee lukemaan yksityisiä juttuja ja vain kavereille tarkoitettuja, jos tietää keinot, joten et voi tietää onko kaverisi pistänyt typerän tekosi/möläytyksesi eteenpäin vai onko kyseessä hakkeri tai krakkeri... Tervetuloa nykymaailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä netissä on ihan samat käyttäytymissäännöt kuin tosielämässäkin. Kiusaaminen on kiusaamista.

Ihmisistä tulee kyllä tosi ilkeitä anonyymeinä.

Jos nettiin jotain pistät, se on siellä niin kauan kuin netti on olemassa, ja on samalla vapaata riistaa. Jos et halua jotain typerää tekoasi kaikkien tietoon, älä postaa sitä nettiin.

Simple, no?

P.S. Facebookissakin pääsee lukemaan yksityisiä juttuja ja vain kavereille tarkoitettuja, jos tietää keinot, joten et voi tietää onko kaverisi pistänyt typerän tekosi/möläytyksesi eteenpäin vai onko kyseessä hakkeri tai krakkeri... Tervetuloa nykymaailmaan.

Vierailija
4/15 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä netissä on ihan samat käyttäytymissäännöt kuin tosielämässäkin. Kiusaaminen on kiusaamista.

Ihmisistä tulee kyllä tosi ilkeitä anonyymeinä.

Simple, no?

Enkä ole satavarma, onko tuo oikeastaan kiusaamista, varsinkaan jos se ei kohdistu varsinaisesti henkilään, vaan julkaistaan feissarimokien tyyliin joku tuntemattoman huvittavana tai nolona pidetty kommentti.

Vierailija
5/15 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut siihen mitään kantaa.

Sen sijaan kommentoin sitä, että onpas kyseisillä henkilöillä kusipäisiä kavereita, kun levittelevät juttuja feissarimokat-sivulle. Mun mielestä se ei ole sopivaa, vaikka mitä typeryyksiä ihmiset kirjoittelisivat. Feissarimokat on mielestäni tosi lähellä nettikiusaamista. Itse ainakin raivostuisin, jos huomaisin joitain omia asioitani siellä. Vaatisin heti poistettavaksi ja haluaisin tietää, kuka kavereistani on jutun sivulle ilmoittanut - olisi entinen kaveri niin virtuaalisesti kuin oikeassa elämässäkin. Get it?

Vierailija
6/15 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa ajatella, millaisia kusipäitä ihmisillä on ns. kavereina.

Eli mielestäsi ihminen voi huoletta juoda alkoholia älyttömiä määriä joka päivä vaikka on raskaana?

Jesh, taisi olla tosiaan tämä raskaana oleva tapaus ainakin tuleva AV-mamma, aika moni kun täällä tuntuu hyväksyvän alkoholinkäytön (runsaankin) raskausaikana.

että tuollaisen pävityksen tekijä juo tosiaan aina noina päivinä??? :D:D:D

Useimmille se on vain vitsi (mikä oli juuri se pointtini, mitä tuo yksi ei näyttänyt tajuavan), mutta on oikeasti ihmisiä, jotka ottavat nuo ainakin sen verran tosissaan, että (kuitenkin 'lupaus juomisesta') että juovat usein. Tähän muuten viittasin aloitusviestissä, ellet huomannut :)

Vierailija
7/15 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä mulle mitenkään viitannut siihen, että ko. päivitys olisi vitsi (mistä olen samaa mieltä), vaan vääntelit minun viestini sellaiseksi, että hyväksyisin muka alkoholinkäytön raskausaikana. En ymmärrä sinua.

Vierailija
8/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestäsi ihminen voi huoletta juoda alkoholia älyttömiä määriä joka päivä vaikka on raskaana?

Jesh, taisi olla tosiaan tämä raskaana oleva tapaus ainakin tuleva AV-mamma, aika moni kun täällä tuntuu hyväksyvän alkoholinkäytön (runsaankin) raskausaikana.

Vierailija
10/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on AV-mamma?

T. tyhmä ja yksinkertainen :)

Vierailija
11/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut miestoimittajat kalastelee täältä hyviä juttuja...

Vierailija
12/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut miestoimittajat kalastelee täältä hyviä juttuja...

En ole vielä äiti, mutta täällä pyörin...

AV-?

Ahaa.. AV-Likka? :D

Vierailija
13/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en puuttunut alkoholinkäyttöön millään tavalla.

Ei, en kertonut hyväksyväni alkoholinkäyttöä raskausaikana.

Lue h i t a a s t i viestini uudelleen: kommentoin ainoastaan, että en hyväksy sitä, että toisten ihmisten sanomisia, tekemisiä tai kuvia levitellään netissä. Varsinkin jos kyse on ns. kaverista. Ihmettelen.

Vierailija
14/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en puuttunut alkoholinkäyttöön millään tavalla.

Ei, en kertonut hyväksyväni alkoholinkäyttöä raskausaikana.

Lue h i t a a s t i viestini uudelleen: kommentoin ainoastaan, että en hyväksy sitä, että toisten ihmisten sanomisia, tekemisiä tai kuvia levitellään netissä. Varsinkin jos kyse on ns. kaverista. Ihmettelen.

Kun et tajunnut pointtia...

Vierailija
15/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaisen pävityksen tekijä juo tosiaan aina noina päivinä??? :D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän