Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on nautinnollista

Vierailija
28.01.2011 |

sanokaa nyt mitä haluatte!! Mutta tuntuu hyvältä kun miehet katsovat pitkään ja varsinkin jos sen miehen vieressä kävelee nainen alan heti flirttaamaan sen miehen kanssa

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ole todistellut viehättävyyttäni. Kertonut vain miten asiat ovat.

Vierailija
42/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ole todistellut viehättävyyttäni. Kertonut vain miten asiat ovat.

kyllä sun kirjoituksista ihan eri kuvan. Kuulemma sulla on sitä tavaraakin, ja sitä sitten kaikki miehet tuijottaa. Tyhmempi luulis, että sillä todistellaan viehättävyyttä, mutta ilmeisesti ei. Varmaan sun hurmaava persoonallisuus sitten puskee läpi, että ihan kadulla kaikki miehet sen huomaa. Onneksi olkoon, oot varmaan tosi mukava ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan viitsisi katsoa mulkoilevaa, hartiat kyyryssä kävelevää tai harmaata hiirulaista "anteeksi että olen olemassa" asenteella kävelevää säälittävää raukkaa. Hurmaava persoonallisuus todella paistaa läpi jos sellainen on!

Vierailija
44/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä flirttaillut enkä ole vastaanottanut flirttiä. Eikö ne elokuvissa flirttaile silmiään pullistelemalla?

Vierailija
45/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voi kyllä pullistellakin (heh)

Vierailija
46/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan viitsisi katsoa mulkoilevaa, hartiat kyyryssä kävelevää tai harmaata hiirulaista "anteeksi että olen olemassa" asenteella kävelevää säälittävää raukkaa. Hurmaava persoonallisuus todella paistaa läpi jos sellainen on!

Eräät meikkaavat aina liikaa.

Vierailija
47/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joidenkin ei juuri tarvitse meikata

Vierailija
48/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on vain huvittanut sellaiset naiset jotka tulevat miehelleni flirttailemaan nenäni edessä :) Mieskin vaivaantuu :D Ja on jopa naureskellen kertonut baari reissustaan jossa erä tyrkky vähän "flirttaili".

Vierailija
49/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi vaivaannu! Teeskentelee vain sinulle!

Vierailija
50/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi vaivaannu! Teeskentelee vain sinulle!

Kyllä, voihan se hivellä itsetuntoa kun naiset flirttailee yms. :) Mutta kyllä miehestäni näkee kun vaivaantuu :)

Minullekin on miehet flirttaileet, eli tuskin kovin ruma olen, kyllä sitä vaivaantuu itsekin kun joku tulee tyrkyttämään. Ja jatkavat vaikka itse ei flirttaile takaisin :)

Vierailija
51/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti pitää sekin taito osata!!

Vierailija
52/53 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/53 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.posters.ws/images/847454/marx_brothers.jpg" alt="http://www.posters.ws/images/847454/marx_brothers.jpg">http://www.posters.ws/images/847454/marx_brothers.jpg</a&gt;

Khylllä.

Jo tuohon aikaan parodiaa flirttailusta!!!

Osui ja upposi tähän himokkaaseen läskiperään.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi