Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on nautinnollista

Vierailija
28.01.2011 |

sanokaa nyt mitä haluatte!! Mutta tuntuu hyvältä kun miehet katsovat pitkään ja varsinkin jos sen miehen vieressä kävelee nainen alan heti flirttaamaan sen miehen kanssa

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille paikallaolijoille varmaan usein aika noloa.

Vierailija
2/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan flirttamaan mun mieheni kanssa ;-), tai voit ainakin yrittää.

Hänellä kun näet on vierellään nainen, joka on hänen mielestään maailman kaunein. (En ole, mutta sydäntä lämmittää, että miehen mielestä olen :)...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella on kuitenkin se ratkeamispiste

ap

Vierailija
4/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa ihmisissä taitaa herättää lähinnä myötähäpeän tunteita. :D Mutta joo, itsetunto-ongelmat ovat kyllä aika ikäviä, kun koko ajan pitää hakea huomiota ja hyväksyntää muilta ihmisiltä. :(

Vierailija
5/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on usein naureskeltukin. Myös miesporukoissa.

Vierailija
6/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivaa korvia. Huvinsa kullakin!

Vierailija
7/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vastataan aina kun ei itsessä ole tavaraa riittävästi, että on kyse huomion hausta. Jos et ole katseita keräävä et vain ole

Vierailija
8/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vastataan aina kun ei itsessä ole tavaraa riittävästi, että on kyse huomion hausta. Jos et ole katseita keräävä et vain ole

Jaha, jaha ;) No, kyllä minuakin joskus pitkään katsotaan ja "tavaraa riittää", mutta ei vain innosta flirttailla miehelle, joka on naisensa kanssa liikenteessä, yksin olevat vilkuilijat sitten tietty eri asia.

Vierailija
9/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D

vai ei ole "tavaraa riittävästi", somasti sanottu. Kertonee jotain itsearvostuksestasi, ap.

t. 3

Vierailija
10/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niille, joilla on ylen määrin sitä tavaraa, pikemminkin naureskellaan.

Vierailija
11/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei itsessä ole tavaraa riittävästi

Nyt jäi kyllä vähintäänkin epäselväksi! Onko sulla esim. useampi vagina?

Vierailija
12/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä itseäni. Ja jos haluat sanoa sitä huomion hauksi senkun sanot! Monista (hyvin useista) miehistä näkee mitä he kotona saavat ja mitä eivät!

Vierailija
13/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä tavara oli hauskasti sanottu (repeän itsekin) Mutta jos katsot peiliin näet kyllä onko sinussa sitä "tavaraa" jota katsotaan vai ei!

Vierailija
14/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä itseäni. Ja jos haluat sanoa sitä huomion hauksi senkun sanot! Monista (hyvin useista) miehistä näkee mitä he kotona saavat ja mitä eivät!

No mitä muuta se on kuin huomion hakemista? Varsinkin, jos flirttailukiinnostusta herättävät vain varatut miehet? Koska eihän siinä nyt ole mitään muuta takana kuin egon pönkittäminen ajatuksella, että taidan olla aika houkuttava kun VARATTU flirttailee.

Eikä viaton kevyt flirtti nyt edes niin vaarallista ole, tulee joskus itsekin sorruttua, vaikka varattu olen. Enkä epäile yhtään etteikö ukkokin niin joskus olisi tehnyt.

Vierailija
15/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, jaha ;) No, kyllä minuakin joskus pitkään katsotaan ja "tavaraa riittää", mutta ei vain innosta flirttailla miehelle, joka on naisensa kanssa liikenteessä, yksin olevat vilkuilijat sitten tietty eri asia.

Kun ja jos on oikeasti sellainen, että kerää katseita, minne ikinä meneekin, siihen tottuu. Eli siihen ei enää kiinnitä sitten niin mitään huomiota kun se on ihan jokapäiväinen asia.

Minä liikun ajoittain kuvankauniin ihmisen kanssa. Hän ei itse edes tajua, että häneen katsotaan joka suunnasta kun esim. tulemme tilaan sisään. On ilmeisesti niin tottunut siihen vuosien varrella.

Hauskinta oli mennä hänen kanssaan uimahalliin :-D. Miehillä jäi suunnilleen suu roikkumaan auki kun kävelimme ohi ja esim. lapsiaan uittavat isät liki hukuttivat lapset ohi mennessämme ;-). Ja mitä teki itse tuijotuksen kohde? Ei kiinnittänyt siihen mitään huomiota.

Vierailija
16/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailustahan se kaikki alkaa. Jos on valmis lähtemään flirttiin mukaan on aika valmis tekemään vähän lisääkin.

Vierailija
17/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein "norppa ajovaloissa katsettani". Tai ihailen maisemia toisaalla. Aina löytyy muuta katseltavaa kuin vastaan tuleva "mahdollinen" tyrkky.

On tärkeää kontrolloida katsettaan väkijoukossa. Etenkin talvisin on parempi kulkea pää hartijoissa, katse maassa.

Vierailija
18/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät ihmiset eivät kiinnitä muihin huomiota

Vierailija
19/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailustahan se kaikki alkaa. Jos on valmis lähtemään flirttiin mukaan on aika valmis tekemään vähän lisääkin.

Minä flirttailen paljon. Eikä se tarkoita, että olisin valmis tekemään yhtään mitään. Kunhan nyt tykkään flirttailla.

Vierailija
20/53 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin saatan flirttailla miehille, kun sellainen tilaisuus eteen sattuu, mutten kyllä tosiaan lähtis pettämään.

Ai että mua ärsyttää tällaiset ihmiset, jotka mielestään tietävät jetsulleen, miten maailma makaa...