Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku homeopatiaan uskova kertoa,

Vierailija
28.01.2011 |

miten vettä uskaltaa kukaan juoda? Kun siinä on väistämättä jäämiä esim. virtsasta, jota ihmiset ovat pönttöihinsä lorottaneet. Ja eikös se ole niin, että mitä laimeampi liuos, sitä tujumpi??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä laimennuksessa on se juttu, että sitä ravistetaan välillä :-).

En minä tiedä, miksi homeopatia silti toimii. Mikään muu yskänlääke ei toimi kuten homeopaattinen yskänlääke. Lapsen yöllinen yskä loppuu 5-10 minuutissa.

Jostain syystä en ole saanut sitä yskää raanavedellä loppumaan.

Vierailija
2/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vettä uskaltaa kukaan juoda? Kun siinä on väistämättä jäämiä esim. virtsasta, jota ihmiset ovat pönttöihinsä lorottaneet. Ja eikös se ole niin, että mitä laimeampi liuos, sitä tujumpi??

Jos lääkkeet on alunperin tehty rohdoskasveista, miten kasvin korvaaminen vastaavalla synteettisellä aineella on jotenkin elämää suurempaa? Tasalaatuisempaa tavaraa siitä tulee, varmasti, mutta tuskin toimii sen paremmin kuin alkuperäinenkään. Jollakinhan ne ihmiset ennenkin paranivat.

Hyvänä esimerkkinä pihka: 100% luonnontuote, jolle vielä lääkäritkin naureskelivat muutama vuosi sitten, nyt sitä saa jo apteekista lääkesalvana ja sitä käytetään huonosti parantuvien leikkaushaavojen hoitoon.

En olisi siitä virtsasta niinkään huolissani, enemmän minua huolestuttaisi esimerkiksi e-pillerien tai muiden lääkeaineiden jäämät jotka eivät lähdekään pois. Kyllähän ne kalatkin ja linnutkin veteen ruikkii :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se nimittäin muistaa vain ne sairauksiin positiivisesti vaikuttavat aineet. Ei ollenkaan niitä vedessä mahdollisesti olleita muita aineita, roskia, bakteereja ym.

Mielenkiintoinen pointti kun ryhtyy oikein miettimään, miksei se vesi muista näitä muita ollenkaan??

Vierailija
4/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä laimennuksessa on se juttu, että sitä ravistetaan välillä :-).

En minä tiedä, miksi homeopatia silti toimii. Mikään muu yskänlääke ei toimi kuten homeopaattinen yskänlääke. Lapsen yöllinen yskä loppuu 5-10 minuutissa.

Jostain syystä en ole saanut sitä yskää raanavedellä loppumaan.

Uskotko sä ihan oikeesti tuohon hölynpölyyn ja vielä altistat lapsenkin sille? Uskomatonta.

Vierailija
5/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi syy tyttöjen aikaisempaan murrosiän alkamiseen olisi juuri vesi. Nykyään kaikki syövät niin paljon hormoneita e-pillereistä lähtien, että se sitten kulkisi juomaveden mukana ympäristössä eteenpäin.

Näin kerrottiin takavuosina Belgiassa.

Vierailija
6/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona 60 eri aineen kotiapteekki. Jos huomaan kerta kerran jälkeen, että se toimii - miten VOISIN olla uskomatta?

Jos olen antanut homeopaattista yskänlääkettä jo 6 vuotta ja se aina lopettaa yskän - miten VOISIN olla uskomatta?

Vien lasta kyllä lääkäriinkin. Ja jos lääkäri määrää yskänlääkettä, haen sen apteekista. Valitettavasti useampaankin kertaan olen joutunut toteamaan, että se ei yskää poista, korkeintaan vain vähän helpottaa.

Jälleen olen palannut homeopaattiseen yskänlääkkeeseen. Ja yskä katkeaa kuin seinään.

Miten siis VOISIN olla uskomatta???

Haluan tietää, millainen ihminen ei usko edes silloin, kun asian omin silmin todentaa??

mutta siinä laimennuksessa on se juttu, että sitä ravistetaan välillä :-). En minä tiedä, miksi homeopatia silti toimii. Mikään muu yskänlääke ei toimi kuten homeopaattinen yskänlääke. Lapsen yöllinen yskä loppuu 5-10 minuutissa. Jostain syystä en ole saanut sitä yskää raanavedellä loppumaan.

Uskotko sä ihan oikeesti tuohon hölynpölyyn ja vielä altistat lapsenkin sille? Uskomatonta.

Vierailija
7/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se homeopaattinen versio

Vierailija
8/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sitä pulloa käsillä, mutta se sisältää 5-10 eri ainesosaa. Kyllä niitä voi ottaa erikseenkin, mutta tuossa on varmasti mietitytty, että voidaan ottaa yhdessä.

Se on Undon.

siis se homeopaattinen versio

Vierailija
9/9 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama, vaikka yskänlääke olisi 100 % ravistettua vettä. Aivan sama, mitä se sisältää, kunhan se lopettaa yskän laakista. Ennemmin annan lapselle vaikka 100 % vettä kuin kemiallisia lääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi