Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Röyhkeät vastaan kiltit

Vierailija
28.01.2011 |

Olen ollut koko ikäni se ne kiltti huomaavainen ystävällinen jne. Ja sivusta nähnyt miten ne röyhkeimmät porskuttavat ja omivat sittten kuitenkin kaiken. Nyt olen tavannut miehen, joka tietysti on naimisissa, kuinkas muuten!!! Muuttaisinko tällä kertaa itseäni niin ja välittäisin piutpaut kaikista muista!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli älä

Vierailija
2/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäs sen röyhkeyden erottaa siitä tyhmyydestä tässä asiassa? Mies on joka tapauksessa sellainen joka sytyttää mut aivan helvetisti ja on vielä kiinnostunut minusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan?

Vierailija
4/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kestää sen aikaa kun kestää eli nauti ja ole röyhkeä, mies siinä pettää etkä sinä :)

Vierailija
5/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti /hyvä ihminen ei voi noin vain muuttaa itseään.

luulin että tämä avaus koskisi kilttiyttä, mutta tämähän koskee pohdintaa siitä, pitäiskö ryhtyä toiseksi naiseksi vai ei....

Vierailija
6/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten kynnysmatto. Mielestäni hyvä yhdistelmä!

Vierailija
7/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö sä nyt saada täältä jotakin synninpäästöä ja rohkaisua? Ajatteletko, että olet ostanut itsellesi oikeuden ryhtyä suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa sillä, että olet aiemmin ollut kiltti, huomaavainen ja ystävällinen?

Mielestäni on toisarvoinen kysymys, pitääkö sinun ottaa muut huomioon. Olennaisempi kysymys on, miksi ihmeessä tahtoisit alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka on valmis pettämään vaimoaan, jolle hän on aikanaan suvun edessä vannonut ikuista rakkautta eli johon hän on ollut ihan yhtä rakastunut kuin mahdollisesti sinuun nyt. Ihan saman hän tekisi siis sinullekin, jos/kun suhteenne arkipäiväistyisi tai tulisi ongelmia.

Avioliitossa pitää yrittää ratkaista ongelmat - etenkin jos on lapsia - ja jos mikään muu ei auta, sitten erotaan. Ei kuseteta ja petetä selän takana raukkamaisesti.

Vierailija
8/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ANSAINNUT olla paskamainen, minä raukkaparka, joka olen aina ollut niiiin mahtavan ihana ihminen ja minä, jota on aina käytetty hyväksi ja lytätty.

Että justiinsa joo, saat kyllä ilman muuta aloittaa suhteen kenen kanssa haluat. Olet ihan varmasti sen ansainnut. Onhan toki jokainen kunnollinen ihminen ansainnut saada olla paha ja ilkeä. Mulle vain ei ole koskaan tullut mieleenikään, että olisi joku tavoite saada olla kusipää. Eihän siitä tule terveelle ihmiselle itselleenkään kuin paha mieli. Ja lopussa se "kiitos", eli ansio, yleensä seisoo näissä jutuissa.