Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksen vain käyttäisi tilaisuutta hyväkseni?

Vierailija
28.01.2011 |

Jos tietää että voi yletä uralla olemalla suhteessa esimiehen kanssa, joka ei ole edes hassumman näköinen, miksen vain tarttuisi tähän?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon reittä pitkin menevillä ei kunnian kukko laula,taita ÄO olla sulla aika matalalla,kun ei omin avuin pääse yklemmälle taholle muuta kun pomon rwittä pitkin.

Vierailija
2/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ÄO on kohillaan, ei sitä ole koskaan mitattu, mutta koulussa ja tässä vaativassa työssä olen aina pärjännyt hyvin. Tiedän vaan että kohta jää seuraavassa portaassa eläkkeelle ja mulle sitä paikkaa on myös vihjailtu mutta se olisi satavarma tätä kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esimiehen kanssa suhteisiin rupeaminen on typerintä mitä työntekijä ikinä milloinkaan voi tehdä. siitä saa varmasti kärsiä jälkeenpäin jollain tavalla.

(muita syitä voisi olla vaikka se että kunnioittaa itseään ja on sen verran suoraselkäinen, että haluaa ylennyksen ihan työhön perustuvilla näytöillä. MItäs jos esimies ei tykkääkään susta sängyssä?)

Vierailija
4/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ylimieliseltä, mutta tiedän olevani sillä saralla hyvä!! Itse olen tullut sen verran kyyniseksi tänä päivänä että moraalisella tasolla asialla ei olisi merkitystä

ap