Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen reikikurssilla, tänään on toinen osa :)

Vierailija
28.01.2011 |

Oikein positiivinen kokemus ja ihana opettaja. Lisäksi hoidossa rentoutui täysin, oli kuin päiväunet olis vetänyt :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii, eli miten sen voiman sinne käsiinsä saa? Kuka tahansa kuulemma voi oppia sen.

Onko se jokin rukous, keskittyminen vai mikä?

Vierailija
2/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kyllä ihana tunne, kun energiat aukeaa...

Meillä lapset saavat usein hoitoa ja reagoivat tosi voimakkaasti, esikoinen näkee paljon värejä, nuorin nukahtaa ja keskimmäinen on aivan kuuma.

Mukavaa loppukurssia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein osaa selittää, kämmenissä tuntuu kun energiaa virtaa.

Itse asiassa sillä ei ole niin väliä uskooko tähän vai ei, koska se toimii.

Vierailija
4/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän sen kuumuuden. Mutta sitä ihmettelen, MITEN ne kädet saadaan kuumaksi?

Minä jos nyt yritän saada sen kuumuuden - en saa. Eli mikä on se rituaali, mikä tehdään?

Kuka tahansa voi mennä kurssille, että eihän mikään salaisuus ole, miten se tehdään...

2

Vierailija
5/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa kurssilla ne energiaväylät.

Se avaaminen opetetaan reikimaster-kurssilla.

"ennen vanhaan" ihmisillä oli ne auki ihan luonnostaan, ja onhan nykyäänkin joillakin.

Vierailija
6/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä olet kotona ja alat tekemään hoitoa, niin miten silloin ne avaat?

2

Vierailija
7/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän sen kuumuuden. Mutta sitä ihmettelen, MITEN ne kädet saadaan kuumaksi?

Oletteko mitanneet kuumemittarilla tms kuinka kuumiksi ne kädet lämpenevät? Onko vaaraa että tulee palovammoja?

Vierailija
8/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin hoidossa ja sain saman aikaisesti korvakynttilä-, aromikivi- ja reikihoitoa, ja kynttilät sulivat korviin ja kivistä tuli palovammoja, oli liian voimallinen yhdistelmä. Ei sen jälkeen uskaltanut ottaa edes homeopaattisia valmisteita vähään aikaan!

Vierailija
9/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reiki lähtee virtaamaan ihan "ajatuksen voimalla".

Mä teen aina niin että pyydän sitä energiaa liikkumaan. Se jotenkin auttaa keskittymään siinä alussa, ja sillä varmistan että se on universaalia energiaa eikä omaani.

Itselläni saattaa joskus esim suuressa väkijoukossa alkaa käsiä pakottamaan. Luulen että energia kulkee silloin jollekin tarvitsevalle.

Huomaan myös että ihmiset hakeutuvat mielellään lähelleni reikikurssin jälkeen.

Itse olen skeptikko ja menin kurssille ihan piruuttani, mutta nyt kyllä uskon reikiin :)

Ainiin, ja rahaa en tästä ota. Terkuin se ykköskurssin käynyt.

Vierailija
10/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille opettaja korosti, että ykkös kurssin jälkeen ei todellakaan perusteta mitään hoitolaa saati oteta siitä rahaa. Tässä kestitytään lähinnä omahoitoon.

Ensin on hoidettava itseään ja vaikka perheenjäseniä ja muita tuttuja.

Kakkosen jälkeen voi jo sitten hoidella vieraampiakin ja ottaa maksun. Ja se maksuhan on nimenomaan hoitajan käyttämästä ajasta.

Vierailija
11/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikihoitoa kun oli varsinainen vauhtisynnytys, enkä kerennyt saamaan puutdutuksia. Aivan mahtavasti auttoi! En ole ennen tiennyt reikistä yhtään mitään, mutta jäi erittäin positiivinen mieli asiaa kohtaan.

Vierailija
12/15 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kädet kuumenevat ihan itsekseen, "elävät ihan omaa elämäänsä". Ja jos vaan ajattelen käsiäni, kämmenet kuumenevat. En ole vielä käynyt reikikurssia mutta kai pitää kohta mennä, johonkin tätä energiamäärää pitäisi käyttää!! :-)

Vierailija
13/15 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jälkeen voi saavuttaa taloudellisen riippumattomuuden. Se on vain itsestä kiinni.

Vierailija
14/15 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitan omat käteni lähekkäin niin, että sormet melkein koskettavat toisiaan, alkaa sormia pistelemään.

Eräs tällainen huuhaatyyppi sanoi yhtäkkiä, että minulla on kuulemma niin voimakas aura, että hänellä tekee ihan pahaa kun se vaikuttaa niin väkevästi.

Heh, vähän huvitti kun ajattelin, että tämä nainen kohta oksentaa kahvipöytään minun takia kun olen niin ällöttävä:)

Ehkä hän epäsuorasti vihjasi, että olen vittumainen ihminen

Vierailija
15/15 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tulin kotiin :) Mukava positiivinen fiilis ja väsymyskin katosi. nyt vaan tekemään itsehoitoja että voisi joskus hoitaa sit muita.