Negaa se testi vaan näyttää =( Silti on niin kaameen huono olo ja närästää!!!
Kommentit (4)
kolmen viikon aikana oon kyl lihonutkin =)
Näkyykse verikokeest sit parmmin tai sit mul on joku syöpä tms =(
Minulla ei ole koskaan näkynyt vielä silloin kun kuukautiset on 1-2 viikkoa myöhässä.
Eka: testasin silloin kun olisi pitänyt alkaa => nega, pari viikkoa meni tein uuden testin => ns roskishaamu jonka tulkitsin ohjeen mukaan negaksi, sitten oli pippalot välissä ja 2pv myöhemmin niin paljon oireita että testasin uudelleen vielä kolmatta kertaa vaikka mies vähän esteli => raskaana olin. Tuo raskaus vaan osoittautui tuulimunaksi, siksi ei siis raskaushormonit kunnolla kai nousseet.
Toka: Testasin silloin taas kun olisi pitänyt alkaa => roskishaamu, testasin seuraavana päivänä uudestaan => yhä vaan haamua testiajan jälkeen, seuraavana päivänä sama juttu ja päädyin testauttamaan hormonimäärät ihan sairaalassa (terveyskeskuksessa ei ollut sellaista testiä), sieltä sitten tulokseksi, että raskaana olen :-) Tästä raskaudesta lapsi syntyi täysin terveenä.
Kolmas: eka testi negaa, raskausoireet niin voimakkaat, että parin päivän päästä tein uudelleen, jolloin oli haamu. Enempää en testannut vaan varasin ajan neuvolaan. Tämäkin lapsi syntyi täysin terveenä.
närästää,koska syöt liikaa,ja menkkakiertosi on häiriintynyt ylipainosi takia.