Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Negaa se testi vaan näyttää =( Silti on niin kaameen huono olo ja närästää!!!

Vierailija
28.01.2011 |

Ja menkat myöhässä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

närästää,koska syöt liikaa,ja menkkakiertosi on häiriintynyt ylipainosi takia.

Vierailija
2/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen viikon aikana oon kyl lihonutkin =)

Näkyykse verikokeest sit parmmin tai sit mul on joku syöpä tms =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan näkynyt vielä silloin kun kuukautiset on 1-2 viikkoa myöhässä.

Vierailija
4/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka: testasin silloin kun olisi pitänyt alkaa => nega, pari viikkoa meni tein uuden testin => ns roskishaamu jonka tulkitsin ohjeen mukaan negaksi, sitten oli pippalot välissä ja 2pv myöhemmin niin paljon oireita että testasin uudelleen vielä kolmatta kertaa vaikka mies vähän esteli => raskaana olin. Tuo raskaus vaan osoittautui tuulimunaksi, siksi ei siis raskaushormonit kunnolla kai nousseet.

Toka: Testasin silloin taas kun olisi pitänyt alkaa => roskishaamu, testasin seuraavana päivänä uudestaan => yhä vaan haamua testiajan jälkeen, seuraavana päivänä sama juttu ja päädyin testauttamaan hormonimäärät ihan sairaalassa (terveyskeskuksessa ei ollut sellaista testiä), sieltä sitten tulokseksi, että raskaana olen :-) Tästä raskaudesta lapsi syntyi täysin terveenä.

Kolmas: eka testi negaa, raskausoireet niin voimakkaat, että parin päivän päästä tein uudelleen, jolloin oli haamu. Enempää en testannut vaan varasin ajan neuvolaan. Tämäkin lapsi syntyi täysin terveenä.