suosittele gynekologia Helsingissä
siinähän se kysymys tulikin...
Taustalla siis lapsettomuushoidot, joilla yksi lapsi. Toinen luomulapsi ja nyt kuukautiset aivan sekaisin...
julkisella puolella tehty hoidot eli mitään säännöllistä kontaktia yksityiseen gyneen ei ole.
Kommentit (18)
Henkilökemiat tietysti yksilöllisiä, mutta suosittelen silti.
Henkilökemiat ovat mystinen juttu, mutta Töylin asenne ja tapa hoitaa koko potilasta (eikä vain sitä ruumiinosaa, joka sattuu olemaan erikoisalana) teki suuren vaikutuksen.
on myös empaattinen ja kuunteleva Anja Siimes, hän on opiskellut myös psykologiaa. Ainoa huono puoli Siimeksessä on se, että hänellä aikataulut mättävät, koska keskittyy potilaaseen, ei kelloon.
Ilkka Räisänen. Miellyttävä minusta!
mutta nykyään hän taitaa olla vain Eiran sairaalassa. Kävin hällä aiemmin Terveystalossa.
Toinen hyvä on Mehiläisen Eini Nikander. Ottaa kylläkin vastaan vain Espoon Leppävaarassa ja Kielotiellä Vantaalla.
Henkilökemiat tietysti yksilöllisiä, mutta suosittelen silti.
Mira Töyli ottaa vastaan yhä Mehiläisessä. Kävin hänellä Forumissa. Tykkäsin kovasti!
Aivan ihana ja mukava lääkäri. Niin hellä ettei tarvii jännittää edes sisätutkimusta, ei tunnu missään! Todella suosittelen.
Mira töyli Forumin mehiläisessä, aivan ihana lääkäri!
Yks Rami Kalliossa. Istuu usein baareissa. Tuntomerkit: hihaton paita, suttuisia tatuointeja, huonot hampaat, rasvainen tukka ja nikotiinin kellastamat sormet.
Tosi hyvä gyne.
Juuri olin ehdottamassa Hakaniemen Raimoa! Onkohan kyseessä sama henkilö, kuin Emma K:llä? Minulle Raimo on tuttu Hakaniemen rannasta. Siellä pusikossa on useampi tutkimus tehty.
Jorma Paavonen, ottaa vastaan sekä Mehiläisessä että Terveystalossa. Hintava taksa, mutta kaiken sen rahan arvoinen. Todellinen ammattilainen.
Ettekö te itse tajua, kuinka typeriä olette? Nämä "suosittele hyvää lääkäriä" -ketjut ovat aina niin absurdeja, kun "hyvä lääkäri" on sellainen joka kuuntelee, on miellyttävä eikä ole kovakourainen. Ettekö te urpot tajua, että hyvä ja ammattitaitoinen lääkäri on oikeasti enimmäkseen paljon muutakin ja se ammatillisen pätevyyden ja vastuullisuuden arvioiminen on jotain sellaista, mitä te ette pysty tekemään!
Itsehän en ole gyne, mutta voin kyllä vilkaista.
M42
Töyli aiheuttanut minulle hoitovahingon ja kun hän kuuli vahinkokäsittelystä hän oli tehnyt täysin valheellisen potilaskertomuksen, vain siksi että halusi peitellä vahinkoa. Kantaan ei saa kirjata hoitovahinkoasioita koska ne kuuluvat eri arkistoon, hän oli laittanut valheellisen potilaskertomuksen kantaan. Mehiläisen johtajat onneksi pakottivat hänen poistamaan valhekirjoitus. Kaiken kukkuraksi en ole edes asiakas kirjaussairaalaan. En suosittele.
Olen itse neljäkymppinen nainen, enkä ole koskaan käynyt gynekologilla, enkä aio koskaan mennäkään. Tässä naiseksi syntymisessä on jo itsessään ollut tarpeeksi rangaistusta, syntiä ja häpeää niin en halua sitä yhtään lisää sillä, että tuollaisella pitäisi käydä rangaistuksena siitä, että on syntynyt naisen kehoon.
Pahus, kun en juuri nyt ole Helsingissä.
Voitko avata millaisesta hoitovahingosta on kyse?
Rolf Nordström tekasee sulle samantein nätin rasian , trimmaa häpsyttimet ja kiristelee röörii .
mutta nykyään hän taitaa olla vain Eiran sairaalassa. Kävin hällä aiemmin Terveystalossa.
Toinen hyvä on Mehiläisen Eini Nikander. Ottaa kylläkin vastaan vain Espoon Leppävaarassa ja Kielotiellä Vantaalla.