Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä, Nega??

27.01.2011 |

Kanssa-ihmiset. Kuinka monta kertaa olette kuulleet että jollekin tutulle, tai tutuntutulle olisi tullut väärä negatiivinen raskaustestistä?

En ymmärrä, kunnon menkat 3 viikkoa myöhässä, oireet tulivat päälle pari viikkoa sitten ja vahvistuneet kokoajan, mm. nippailut kohdun seudulla.

Ja tänään illasta testi (David-merkkinen) näytti minulle negatiivista.

Voiko oma kroppa huijata näin totaalisesti, vai olisiko kyse tästä väärästä negatiivisesta??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TK:n pissatestit on ihan samalla periaatteella toimivia, kuin kaupasta saatavat. Joten etköhän sinä ole raskaana, kun noin monta plussaa olet saanut!

2/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, mulla 4 viikkoa myöhässä ja kävin ottamassa verikokeesta raskaustestin kun oli 2 viikkoa myöhässä. Testi nega.

Tänään kävin sitten lääkärillä, kun sunnuntaina oli ollut ylämahassa kipua.

Mullakin nippailut alamahassa yms, mutta lääkäri sanoi et varmaan on ollut kysta joka puhkesi.

Nyt otti uudet testit ja sitten aloitetaankin primolut-nor kuuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan samanlainen tilanne kun teillä, mutta hämmentää silti. Kuukautiset, jotka tavallisesti alkaa kellontarkasti samaan aikaan, on nyt 2 päivää myöhässä. Raskaustestin tein tossa aamusta ja se oli negatiivinen. Kuvotustakin on ja alavatsaa kun painaa (lapsi istuu sylissä) niin tuntuu pahalta. Hämmentävä olo, mistä voi johtua? Kuinka kauan kannattaa menkkoja ootella ennen kun soittelee neuvolaan/lääkäriin jos ei mitään tapahdu? Nyt olis hyvät neuvot kalliit. Ei uskois että ihminen alkaa näin kovasti panikoimaan tollasta asiaa vaikka on jo kahden lapsen äiti...

4/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopulta meni uä:hän kun epäiltii virtsakiviä. No lääkäri joka ultrasi, sanoi, että tällä virtsakivellä heiluu kädet ja jalat... raskaus oli jo melko pitkällä=) Nyt on jo 10 v. tyttö=)

5/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat nyt myöhässä 3 viikkoa, kävin lääkärissä tekemässä verikokeet ja negatiivinen.

Noh, lääkäri oli vaa käskeny et pitää aloittaa emätintulehduskuuri (ei siis katsonut et olisi tulehtunut, vaan puhelimessa sanoi) sit 2viikon päästä uudelleen jos ei näy eikä kuulu.