Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin juuri puhelinmyyjältä lehden

Vierailija
27.01.2011 |

en ole koskeen ennen puhelinmyyjiltä mitään ostanut, mutta nyt siis päätin tilata, kun sain sakset kaupan päälle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyyjillä on ihan hyviä tarjouksia. olen minäkin pari kertaa tilannut, kun on ollut se lehti muutenkin tarkoitus hankkia ja myyjä on soittanut just sopivasti.

Vierailija
2/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti tosi hyviä tarjouksia! Eli kannattaa oikeasti kuunnella mitä ne höpisee jostain kiintiövajeesta, jonka takia ne sitte myy niitä lehtiä ja kylkiäisiä.

Itse tilasin Aku Ankan puoleen hintaan ja Vauvan, sain sitte vielä Roope setää ja kirjaa kaupan päälle... Yleensä en kyllä tilaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sait sakset ja lehden ja joku onnellinen sai pienen provikan, mikä on joskus joillekin harvinaista herkkua, Suomessa kun on nihkeää harjoittaa suoramyyntiä.

Eli kaikki voittavat. :)

Itse en kestänyt viikkoa puhelinmyyjänä, niin paljon tulee tuubaa. Varsinkin aamuvuoro oli kamala, kuka haluaa että puhelinmyyjä soittaa aamulla kahdeksalta kun yrittää vääntää kersoille vaatteita päälle ja ehtiä töihin?

Vierailija
4/4 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti tosi hyviä tarjouksia! Eli kannattaa oikeasti kuunnella mitä ne höpisee jostain kiintiövajeesta, jonka takia ne sitte myy niitä lehtiä ja kylkiäisiä.

Itse tilasin Aku Ankan puoleen hintaan ja Vauvan, sain sitte vielä Roope setää ja kirjaa kaupan päälle... Yleensä en kyllä tilaile.

Kenelle ne nyt soittelee? XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan