Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihin esikoinen hoitoon synnytyksen ajaksi jos mieskin tulee mukaan synnyttämään?
27.01.2011 |
MIhin esikoisenne on mennyt hoitoon kun olette menneet synnyttämään? VAi onko isä jäänyt lapsen kanssa kotiin ja olette menneet yksin synnyttämään?
Meillä ei ole mitään hoitopaikkaa esikoiselle, kun pitäis mennä synnyttämään. Olo on tosi yksinäinen ja synnytys pelottaa kun ei ole miestäkään henkisenä tukena mukana. Miehen pitää jäädä esikoista hoitamaan kun menen synnyttämään.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oli se hyvä puoli, ettei tällaisia ongelmia ollut keksittykään. Mies jäi itsestäänselvästi esikoisen kanssa kotiin, sillä eihän mies synnytä.