Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua nolottaa, jos olen työpaikan vessassa käynyt isolla asialla

Vierailija
27.01.2011 |

ja sen jälkeen joku menee heti sinne

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, kaikista kamalinta on kun jotkut polttaa veskissä tikun. Sen jälkeen haisee vielä pahemmalta...

Vierailija
2/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosi noloa. Vaikka kaikki haisevat, jos käyvät kakkimassa. Mutta eihän kaunis, työssään pätevä nainen saa haista paskalle edes vessassa..

ja sen jälkeen joku menee heti sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se suututtaa ja ärsyttää, kun jotkut käyvät, eivätkä harjaa paskaviiruja pöntön seiniltä tuoreeltaan pois.

Miksi te jätätte ne kuuraamatta??

Vierailija
4/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin kauhea painajainen! Häpeän löyhkääni.Käyn jopa muilla osastoilla kakkimassa, jos tiedän, että siellä on vähemmän naisia paikalla. Samasta syystä en men mielelläni kenenkään luokse yökylään, enkä matkusta kenenkään muun kuin oman perheeni kanssa. En pystyisi kakkimaan. Tämä vaiva rajoittaa elämääni.

että menee siksi vieraan osaston vessaan kun paskattaa. Meidän työpaikalla on pari samanlaista piilo kakkijaa. Luulee ettei kukaan huomaa mutta kaikki silti tietää käynnin agendan.

Vierailija
5/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen meidän työpaikan ainut nainen.

Kyllä siellä käy pari muutakin, mutta harvoin.

Saan ihan rauhassa kakkia.

Vessatkin ovat sellaisessa käytävässä, jossa ei juurikaan kukaan kulje ja sinne on helppo livahtaa.

Vierailija
6/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kakalla ei ilkeä koskaan käydä, koska aina siellä joku kärkkyy vuoroaan oven takana. Erityisen mukava on lähteä yövuorosta kun oot koko yön tintannut kahvia ja sitten on maha rupulilla aamulla. Muutaman kerran oon ajanut ylinopeutta kotiin perskannikat tiukasti supussa kun on niin kamala kakkahätä.

Ja joo...mä en tiedä mitään yhtä kamalampaa käryä kuin tuoreen paskan ja tulitikun haju!

Vierailija
7/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet typerä. Vessa on just sitä varten, että siellä voi pissata ja kakkia.

Vierailija
8/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä! mulla on aina tulitikkuja mukana, että voin polttaa hajut pois ja tarkistan pönttöä paniikissa. ja jynssään harjalla

Vierailija
9/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala käry siitäkin kun sitä laittaa

Vierailija
10/13 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin kauhea painajainen! Häpeän löyhkääni.Käyn jopa muilla osastoilla kakkimassa, jos tiedän, että siellä on vähemmän naisia paikalla. Samasta syystä en men mielelläni kenenkään luokse yökylään, enkä matkusta kenenkään muun kuin oman perheeni kanssa. En pystyisi kakkimaan. Tämä vaiva rajoittaa elämääni.

Vierailija
11/13 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kakkimassa ja nyt pytyssä on kakki-massa

Vierailija
12/13 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti nolottaa, täysin normaali tunne! Nykyajan höpöhöpö-maailma vaan yrittää hävittää kaikki ihmisille täysin inhimilliset tunteet, meidän kuuluukin kokea kaikkea negatiivista siinä missä positiivistakin!

Hommaa wc-tiloihin suihkutettava raikasta. Yleensä

kaikilta työpaikoilta niitä löytyykin, voit vaikka vinkata sihteerille tilaukseen jos ei teillä niitä mistään vielä löydy.

Vierailija
13/13 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suihkutettava raikastaja.

T. Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi