Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kuumeilee kolmatta lasta, mitä teen?

Vierailija
27.01.2011 |

Meillä siis kaksi lasta ennestään (8v ja 4v). Mies toivoisi nyt kovasti kolmatta lasta. Minä taas nauttisin siitä, että noiden kanssa on jo aika helppoa, pääsee luistelemaan ja hiihtämään yms.

Mutta toisaalta, tarvitseeko sen elämän nyt niin helppoa olla...

Minä olen kahden vaiheilla, jos olisin nuorempi, niin sitten en epäilisi. Ikää on kuitenkin jo kertynyt, kohta 38v. Toki mietityttää vauvan terveys ja raskauteen liittyvät riskit, jotka lisääntyvät iän myötä.

Yritin juuri eilen sanoa miehelle, että kaikki vauvan tarvikkeetkin on viety jo kierrätykseen, pitäisi hankkia aivan kaikki....Ei auttanut yhtään.

Uskaltaisitteko te lähteä vielä tässä iässä yrittämään lasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin mies joka haikailisi sitä kolmatta!! Tänä päivänä tuo ikä ei ole mikään este. Vaikka varmasti sitä miettisin itsekin!! Onnea teille, mitä päätättekin

Vierailija
2/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 8- ja 5-vuotiaat lapset ja minä kuumeilen. Täytän itse tässä keväällä 38 v ja mietin ihan tasan samoja asioita kuin sinä. Uskallanko sittenkään? Ja siis niin helppoahan noiden kanssa nyt on, pari vuotta menisi ainakin vauvan kanssa siinä työläämmässä vaiheessa.

Mies on siinä vaiheessa, että ei ole sanonut mitään. Pitäisi ottaa asia taas puheeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskallat tehdä lapsen vielä jos vain itsestäs tuntuu että jaksat!

Meilläkin mies kuumeili lisää lapsia. Viidettä! :D

Joten nyt odotellaan vitosta! :)