Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kaikille joilla on 4 lasta tai enemmän!

Vierailija
26.01.2011 |

Mistä syystä olette halunneet niin paljon lapsia? Miksei pari - kolme ole riittänyt? Ihmettelen tätä juuri nyt, kun sukulaiseni perheestä tuli viesti että saavat viidennen lapsen. Edelliset ovat tulleet korkeintaan puolentoista vuoden välein kaikki ja nuorimmainen täyttää vasta kohta vuoden. Kyse on korkeasti koulutetuista, ei-uskovaisista ja suht hyvätuloisista ihmisistä, eli mitään perinteisiä luusereita eivät ole. Kertokaa minulle, mikä saa ihmisen tekemään niin paljon lapsia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekapäisenä, että keskeytetty yhdyntä on ihan ok sillä kertaa. En jaksanut hakea kumia kaapista. Neljäs tuli.

Vierailija
2/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sattui niin, että kakkosen ja kolmosen ikäero oli iso, oli mukavaa kun saimme sitten neljännen. Kuusi olisimme halunneet mutta neljä meille vaan tuli.

Mieheni on ainoa lapsi ja aina kaivannut sisaruksia. Me halusimme antaa omille lapsillemme niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on riittävästi rahaa kaikille, lapset on tehty niin, että lpaset ovat 12 10 6 ja 4. Ensimmäisen sain kun olin 26. Miksei? Pidämme lapsista ja minusta on helppo olla heidän kanssaan. Mieheni on isosta perheestä ja viettää aikansa lasten kanssa joka viikonloppu. Minäkin rakastan lapsia.

Vierailija
4/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös korkeasti koulutettu, ei-uskovainen ja suht hyvätuloinen. Lapset ovat ihmeellisiä, hienoja, heidän kanssaan on kiva olla. Ja heillä on toisensa, hauskaa keskenään ja läheiset välit.

Lapset eivät ole "minua varten", vaan ihan itseään, joten sinänsä on hassua tuo ajatus, ettei pari kolme riitäisi - ei kyse ole riittämisestä.

Sitä paitsi minusta on hauskaa, kun on vilinää ja vilskettä, paljon tekemistä ja vauhtia :).

t. kuuden äiti

Vierailija
5/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta ja kaikki yhtä rakkaita!! Enempikin olisi, jos raskaudet olisivat hiukan toisella tavalla menneet.. He tuovat tosi paljon iloa kaikella tavalla! Ollaan mieheni kanssa molemmat lapsirakkaita ja nautitaan lasten kanssa puuhailusta. Ei kai siihen mitään sen enempää syytä ole..

Vierailija
6/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli suunniteltu. kakkonen sai alkunsa kun söin mini pillereitä(otin säännöllisesti).kolmonen ilmoitti tulostaan vaikka minulla oli ehkäisykapseli ja nelonen sai alkunsa siitäkin huolimatta että minulla oli mirena kierukka :/.

Aborttiin emme olisi kyenneet emme ole sentään niin tunteettomia.yhtä rakkaita nämä kaikki ovat,

Vierailija
7/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iso perhe on hyvä paikka kasvaa, jos asiat ovat kunnossa ja yhteen hiileen puhalletaan.

Vierailija
8/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teimme lapset minun "sisäisestä tarpeestani vielä yhteen".

Kuulostaa hullulta, mutta neljännenkin halusin ja mieheni ympäripuhuin just tuon tarpeen takia.

No nyt on neljä, nuorinkin yli kolmevuotias, ja sitä tarvetta ei ole enää tullut.

Aina tuntui siltä, että joku meidän perheestä puuttuu, kun neljäs eli viimeinen syntyi tuntui kuin meidän perhe on nyt koossa.

Nyt ei puutu enää kukaan, yhes koos ollaan ja onnellinen kuusihenkinen perhe =)

Vierailija
9/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskomattomia persoonia. En taas ymmärrä että miksi vaan pari kolme jos voi enemmänkin saada.

Vierailija
10/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olin kyllä pitänyt varalta, että voisin joskus neljännen halutakin. Kunhan vain tuntui, että olen ihan liian kateellinen kaikille raskaanaoleville ja tykkään vauvoista/lapsista. Kaikki synnytysohjelmat sai mut parkumaan. Että onneksi tuli vahingossa tämä neljäskin ja poisti vihdoin vauvakuumeen. Ja nyt on putket poikki.

Vierailija
11/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta: Miksi meille syntyi 4 lasta 8 vuoden sisällä?

Syy nro yksi on mun lapsirakkaus. Onneksi löysin miehen joka jakaa unelman kanssani. Ja koska rakastan miestäni niin viimeiseen piiruun asti ja olemme saaneet yhdessä aivan täydellisiä, upeita, ihania persoonallisia lapsia oli vaan tunne että vielä on kortti käännettävä ja nähtävä mitä sattuma meille jakaa.

Ennen neljännen syntymää mulla ei ollut sellainen olo että meidän perhe on täysi. Nyt on. Vaikka mun vauvakuume ja raskaudenkaipuu jatkuu mä tiedän että sen takia en halua enää vauvaa. Nämä täydelliset lapset ovat se mikä tekee meidät onnelliseksi. Ja pah, ei tämä helppoa ole, sitä on toisinaan niin kädetön, joskus tuntuu ettei aika riitä mihinkään. Mutta sitten vaikka nukutaan vähemmän, hetken aikaa, ja elämä tasaantuu taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi