Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko miehellesi ystäviesi asiat?

Vierailija
26.01.2011 |

Ja jos, niin miksi? En ymmärrä naisia, jotka kertovat miehelleen kaikki omien ystäviensä asiat; ajatukset, parisuhdehuolet jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka ovat minulle uskottu.

Vierailija
2/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos on joku sellainen asia mistä olemme miehen kanssa puhuneet jo ennen ja sitten ystävä mainitsee siitä tms. Yleensä "akkojen jutut" eivät edes kiinnosta häntä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisiltamme. Eli tietysti kerron.

Vierailija
4/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin meillä on paljon yhteisiä kavereita, sekä miehiä että naisia: olemme opiskelleet samassa paikassa. Lisäksi on usein niin, että kaverimme ovat pariutuneet keskenään, esim. minun kaveri miehen kaverin kanssa.

En mä kaikkea kerro, se mitä kerron riippuu ihan siitä miten avoimesti kaveri on puhunut, onko asia kuinka intiimi jne.

Vierailija
5/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän asiasta, monet jutut kerron kyllä.

Vierailija
6/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua painaa tai huolestuttaa joku ystäväni minulle kertoma asia, niin juttelen siitä usein mieheni kanssa. Joskus sellaisia on tosi vaikea vain "kestää" yksin ja silloin on helpotus, kun voi avautua asiasta miehelle. Hän myös usein osaa laittaa asiat uuteen valoon ja saan vähän perspektiiviä huolilleni. en tietenkään repostele ystävieni asioita hänelle, mutta käytän häntä "terapeuttina", jos sellaista tarvitsen :) Ja luotan luonnollisesti siihen, että keskustelu jää meidän väliseksi.

Toki, jos joku ystäväni eriyitsesti pyytää, että pidän asian vain omana tietonani, niin kunnioitan sitä pyyntöä.

Vierailija
7/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska meillä ystäväpiiri (siis sellaiset ,jotka todella uskoutuu) on aika lailla yhteinen. Ja olen tämän sanonut niille ystävillenikin, että jos on jotain mitö mieheni ei tartte kuulla, niin muistuttaa siitö minua, koska muutoin puhumme kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi