Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen, miten otat mieheltä suihin ja mies, miten haluaisit että

Vierailija
26.01.2011 |

sinulta otetaan? terveisin nainen, joka haluaisi oppia tuon taidon.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten suhtautumisessa kivesten hyväilyyn on suuria eroja. Exä ei antanut koskea ollenkaan mutta nykyisen kanssa pitää hyväillä enemmän kiveksiä kuin itse penistä. Kannattaa kysyä

Vierailija
2/20 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi nainen.haluisin että otat suihin tai puret mun munaa.tässä sähkäposti:jesse.niemi@suomi24.fi.lisätietoo saat kun lähetät sähköpostia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulta otetaan? terveisin nainen, joka haluaisi oppia tuon taidon.

Oikeasti, halu oppia on ensimmäinen. Toinen on se että miehetkin ovat yksilöitä, et voi oppia kaikkea tuntematta miestä.

Toiset haluavat nussia suuhun, ehkä hieman alistaa ja tämä ei kovin monista naisista tunnu mukavalta, tällöin homma ei toimi. Samoin syväkurkku tai naisen tukehduttaminen ei ole mielestäni tarpeellista.

Itse pidän oleellisena sitä että nainen imee himokkaasti eli haluaa imeä. Nuoleminen on yhtä tärkeätä kuin imeminen. Valittaminen tappaa himon, kyllä miehelläkin voi vähän niskaa jomottaa kun tunnin pillua lipoo. Mutta siitä pitää nauttia.

Sitten kosteus on tärkeätä. Mun kulli on tosi herkkä, se ei kestä yhtään kuivuutta. Eli joko naisella pitää olla tosi kostea suu tai sitten käytettävä (maustettua) liukkaria! Tämä on todella oleellista.

Sitten mun kassit on superherkät, samoin alue kassien ja peräaukon välissä. Kun antaa noille huomiota vaikka 5-10 minuuttia, ei tartte puolta tuntia lutkuttaa.

Suulla mut laukaistaan näin: ensin toi "esileikki", samaan aikaan voi jo kullia runkata, saa puhua tuhmia. Sitten nuollaan vartta ja kiihotetaan mua katseella, eleellä, äänillä ja joskus sanoilla.

Jos etukäteen kertoo että ottaa spermat suuhun, se on varma kiihotus ja helpottaa laukeamista todella paljon kun ei tartte ajatella muuta kuin sperman päästämistä.

Sitten pitää pitää huoli siitä että liike siinä vaiheessa kun tavoitellaan ejakulaatiota EI KOSKAAN lopu. Eli jos ei jaksa imeä, siirtyy heti nuolemaan kasseja ja jatkaa kyrpää runkkaamalla. Ja jos jaksaa imeä, niin käsillä kassien hyväily saattaa riittää nostamaan kynnyksen yli paljon nopeammin.

Huonosti tehty haluton imuttelu = ei mitään toivetta laukeamisesta.

Hyvin tehty himokas imeminen = laukeaminen omasta panetuksesta (väsymys, alkoholi, työpaineet) riippuen 3-15 minuuttia.

8/10 naisesta ottaa suihin huonosti, 1 on oppimiskykyinen ja yksi on himokas ja taidokas.

Vierailija
4/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtele syvyyttä ja paikkaa, nuole ja ime, mutta älä missään nimessä vahingossakaan koske hampaalla kaluun...

Vierailija
5/20 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty himokas imeminen = laukeaminen omasta panetuksesta (väsymys, alkoholi, työpaineet) riippuen 3-15 minuuttia.

8/10 naisesta ottaa suihin huonosti, 1 on oppimiskykyinen ja yksi on himokas ja taidokas.

Olen ottanut aina miesystäviltä suihin, heidän toivomuksestaan enkä koskaan ole pitänyt siitä. Niskat kipeytyy, päätäni painetaan alas, tai tungetaan kalu kurkkuun asti.

Ilmeisesti tein sen sitten eilen oikein, mies laukesi suuhuni alle 10 minuutissa! En oikein pidä sperman mausta, mutta otin sen suuhuni ja mies oli ihan superkiimassa!!!

En itsekään laukea jos mies minua nuolee ja mies aina lopettaa parhaassa kohdassa.

Olen ainakin innokas jos en vielä mestari, kiitos kiitos kiitos neuvoista!

Vierailija
6/20 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa rohkeesti kokeilla myös suihinoton yhteydessä laittaa sormi p-reikään... aika nopeesti sillon laukee!

Vierailija
7/20 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai naapurin??

Vierailija
8/20 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin suihinotosta ja myös mieheni... se kuuluu joka kerran osana meidän rakasteluun. Mikään ei ole niin kiihottavaa ja ihanaa kun saada mies ulvomaan nautinnosta:D

Vierailija
9/20 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta naisilta hampaat pois.

Vierailija
10/20 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos kalu on kivan kokoinen, puhdas ja siisti sekä karvoja on vähän trimmattu pois tieltä. En erityisesti pidä nielemisestä. Eikä mikään alistaminen ole mun juttu. Mies saa puolestani olla aika passiivinen korkeintaan leikitellä hiuksillani suihinoton aikana. Mutta kyllä se on todella kiihottavaa kun saa miehen "ulvomaan nautinnosta". Tulee aika valtioatar olo.

Minä nautin suihinotosta ja myös mieheni... se kuuluu joka kerran osana meidän rakasteluun. Mikään ei ole niin kiihottavaa ja ihanaa kun saada mies ulvomaan nautinnosta:D

Vierailija
11/20 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset joista mies "ottaa tukea" ja se kiihottaa häntä vielä lisää - samoin minua, pidän hiusteni koskettamisesta myös. Ja pallit pitää olla karvattomat.... Mulle nieleminen ei ole ongelma.

Olo on kieltämättä aika mahtava kun voi tuottaa sellaista nautintoa toiselle:D

7

Vierailija
12/20 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kipeydy, väsy, puudu? Itse pidän suihinotosta, mutta posket väsyy jo minuutissa.

Vierailija
13/20 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kipeydy, väsy, puudu? Itse pidän suihinotosta, mutta posket väsyy jo minuutissa.

silloin posket puutuu. Yritä rentouttaa kasvot ja leuat niin ei tunnu niin kovalta...

Vierailija
14/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tuota samaa ongelmaa. hänellä tosin on isompi penis, kuin edellisillä kahdella kumppanillani, joten olen ajatellut sen johtuvan tuosta. kyse ei ole rentoutumisen vaikeudesta vaan ihan vain siitä, että leukaperät eivät kertakaikkiaan vain kestä kovin pitkää aikaa täysin ammollaan.

Vierailija
15/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisella olisi olla suu auki suihin otettaessa ja hampaita ei saisi purra yhteen...ja sitten ei muuta kuin slurps-slurps.

Vierailija
16/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tuota samaa ongelmaa. hänellä tosin on isompi penis, kuin edellisillä kahdella kumppanillani, joten olen ajatellut sen johtuvan tuosta. kyse ei ole rentoutumisen vaikeudesta vaan ihan vain siitä, että leukaperät eivät kertakaikkiaan vain kestä kovin pitkää aikaa täysin ammollaan.

Vierailija
17/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/20 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ongelma on samantyyppinen... Ratkaisuna on ollut opetella käyttelemään käsiä, kieltä ja huulia liukkarin kanssa vähän mielikuvituksellisemmin. Eli paljon liukkaria ja molemmat kädet varteen kunnolla kiinni ja suu vain terskan päälle jatkoksi... Lisäksi pitkälle suuhun pääsee vasta loppuvaiheessa, jolloin ei pääse leuat jumiutumaan (ja hyväähän kannattaa odottaa)

Vierailija
19/20 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies kiemurtelee ja huutaa imuistani.

Vierailija
20/20 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni kehuu, että olen suorastaan suihinottomestarillinen. Minä luulen, että salaisuus on siinä, että se on minusta kivaa ja nautin siitä ja näytän sen myös.

Vaihtelen tapoja, nuolen, liutuan, pyoritän terskaa kielellä, välillä käytän käsiä apuna.

Välillä painan peniksen niin syvälle kuin pystyn, mutta miehelläni ei ole aivan valtava kalu, niin se ei ole epämiellyttävää.

Kovasta imuttamisesta mieheni ei pidä ja hampaitakin pitää varoa. Välilihan nuoleskelusta hän saattaa hullantua täysin, samoin kivesten nuoleskelusta ja ottamisesta suuhun varovasti.

Myös anuksen "lepyttely" sormin tuo vauhtia.

Mieheni haluaa tulla usein suuhun tai sitten kasvoille. Hänen spermansa on "miedon" makuista ja nuolen ja nielen sen ihan mielellään, koska häntäkin se kiihottaa. Katsekontakti kiihottaa myös.

Emme tarvitse liukkaria, koska suustani erittyy ihan tarpeeksi, samoin hänen peniksestään, jo ennen siemensyöksyä.

Hän saattaa kevyesti painella niskasta tai hiuksista, mutta yleensä saan hoidella homman omaan tahtiini.

Harjoittelu tekee tässäkin mestarin.Pidän myös itse suuseksistä ja miehenikin on siinä aivan loistava. Tykkäämme kuitenkin mieluummin hoitaa toisiamme vuorotellen. Niin että toinen saa vain keskittyä nautiskeluun ja toinen toisen hemmotteluun. Se on lemmekästä ja ihanaa.