Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravitsemusterapeutti varoittaa leivästä

Vierailija
26.01.2011 |

Läskin jäljet johtavat usein leipään.

http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2011/01/laskin_jaljet_johtavat_usein…

Vihdoinkin yksi jäkevähkö ravitsemustterapeutti. Tosin tuo kahden kilon laihdutus oli puppua. Tuo laihtuminen johtuu vain nesteen poistumisesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen normaalina sekasyöjänä (6-8 leivänpalaa päivässä) en nyt oikein yhdy tuohon. Paino pysynyt samana yli 20 vuotta.

Vierailija
2/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostettu johtajamme Pekka Puska on todennut, että rotanmyrkylläkin laihtuu. Sama pätenee perunaan. Tosin taitaa olla yhtä terveellisiä tapoja nuo molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syö vaikka 10 leipää päivässä ja jättää ne pois.

Kukin voi sitten oman isminsä mukaan ajatella, että johtuuko se siitä, että jätti hiilarit pois vai mahdollisesti siitä, että syö vähemmän kuin aikaisemmin.

Vierailija
4/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivästä tulee helposti paljon kaloreita koska sitä on niin helppo syödä liikaa.

Vierailija
5/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostettu johtajamme Pekka Puska on todennut, että rotanmyrkylläkin laihtuu. Sama pätenee perunaan. Tosin taitaa olla yhtä terveellisiä tapoja nuo molemmat.

Ihan yhtä terveellisiä kuin joku karppaus.

Vierailija
6/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkija. Kyllä heissäkin on karppiuskontoon hurahtaneita joukossa...

Vierailija
7/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin kehotettiin syömään hillitysti täysjyväruisleipää!!

Ja mä en tajua, mutta mulla ei toimi tuo että "proteiinit antaa kylläisen olon".

Mulla on just päinvastoin, jotenkin ei ole ole että olisin syönyt mitään, jos ei ruoka sisällä mitään hiilihydraattipitoista - eli kylläinen olo ei tule, on vaan semmoinen vähän heikko ja hermostunut olo koko ajan jos ei yhtää hiilaria saa.

asia erikseen toki on sitten ne "turhat huonot" hiilarit jotka tulee vaalesta viljasta ja sokerista... tuleehan niistäkin hetkeksi "kylläinen" olo mutta se on myös semmoinen ähky-pähkyy turvonnut olo

t: se dieettiruokalistansa kanssa kamppaileva

Vierailija
8/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnistuin pari vuotta sitten kaventamaan kolmessa viikossa vyötäröä 8cm vain sillä, että jätin sokerin ja vehnän syömisen vähemmälle. Toki aterialla söin esim. pastaa ja kyläillessä pullaakin jos tarjottiin, mutta muuten en juuri vaaleisiin viljoihin tai sokeriin koskenut. Kun jatkoin vielä muutaman viikon lisää, senttejä lähti enemmänkin, vaikken liikuntaa lisännytkään. Siitä lähtien olen koettanut pitää hiilareiden syömisen kurissa, eikä paino-ongelmia ole tullut. Minulla siis toimi ainakin. Ja sairaanhoitajaystävän mielestä oli ihan turvallinen tapa laihduttaa, kun ei hiilareita jättänyt kokonaan pois, vähensi vaan.

Vierailija
9/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu jättää hiilarit kokonaan pois? Minun lautasmallissani 75% lautasen pinta-alasta on hiilareiden peitossa. Olen karppi.

Vierailija
10/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän leivästä. Pääsääntöisesti syön joka aterialla ainakin leivän tai pari (päällä vähintään voita ja (kerma)juustoa), aamu- ja iltapalaksi saattaa mennä 4 viipaletta. Eli parhaimmillaan tusinan verran leipäviipaleita päivässä... Pituus 164cm, paino 47kg. Lisä ei tekis pahaa, mut ei sitä ainakaan leivästä irtoa...

Vierailija
11/11 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 perunaa. Ja kolesteroliarvotkin putosivat. Että häröilkööt ravitsemusterapeutit ihan mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän