Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Täällä taitaa olla TAAS imetys-sota käynnissä? ev
21.10.2005 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei varmaan mummolle tullut aikoinaan mieleenkään että olisikohan muuta vaihtoehtoa ruokkia vauvaa, kun tämä imettäminen on niin luonnotonta ja perverssiä. Missä vaiheessa naiset vieraantuivat luonnosta näin paljon??