Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskari ja vaatemurheet

Vierailija
26.01.2011 |

Meidän eskari tytön joka aamuinen murhe on vaatteet. Eihän tänään ole vaan liikkaa?

Toiset tai joku kuulemma nauraa hänen vaatteilleen.

Mitä teidän eskareilla on sitten päällä?

Meillä on pitkät alkkarit ja alupaita alla ja päällä joko farkut tai verkkarit ja pusero/tunika.

Suretta pikkusen puolesta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaiset on lapsia, joille puetaan lastenvaatteet. Ja vie eskariin säilöön varaverkkarit, niin lapsi tietää että aina on verkkarit tarvittaessa. Jos joku nauraa vaatteille, se on kiusaamista johon pitää puuttua.

t. eskarilaisen äiti

Vierailija
2/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaatteille nauretaan. Meillä pidetään ihan normaaleja lasten vaatteita: yleensä päällä t-paita, pitkähihanen, pikkarit, sukkahousut ja jotkut rennot housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on pilkattu, mitä muilla on päällä jne. ja jutella sitten asiasta keskenänne. En tarkoita sitä että lapselle pitäisi sitten alkaa pukea sitä mitä muillakin on, vaan yrittää saada lapsi hyväksymään omat vaattensa. Tai ainakin löytää se mistä nyt niin kovasti kiusataan.

Tuon ikäset tytöthän osaa olla jo ikäviä. On minunkin tytölleni sanottu joistain hänen vaatteistaan, mutta hän yleensä ei ota niistä nokkiinsa vaan sanoo jotain takaisin. Tällä siis tarkoitan lähinnä siitä että tuon ikäisillä on taipumusta kommentoida toisten pukeutumista, ei sitä että siitä ei saisi nokkiinsa ottaa.

Meidän tytöllä on (pk:n esikoulussa) päällä yleensä joku paita/mekko/tunika ja farkut/legginsit, joskus collegehousut.

Juttelisin myös ohimennen eskariopen kanssa asiasta, pieniä lapsiahan nuo eskarit loppujen lopuksi vielä ovat...

Vierailija
4/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä sellaisissa, joissa voi surutta askarrella ja leikkiä pelkäämättä likaantumista. Ei tytöilläkään ole mitään hienoja vaatteita, verkkareita, legginsejä yms.

Vierailija
5/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oma tyttö juuri välitä siitä mitä päällä on. Yleensä pitkät kalsarit/tiukemmat legginsit alla, päällä jotkut college/veluurihousut tai löysemmät legginsit, aluspaitana t-paita ja päällä ohut pitkähihainen. Ei tykkää farkuista eikä verkkareista. Jumpassa käy nillä leggareilla ja kuulemma kelpaavat hyvin. Pojat kuulemma ovat jumpasaa joskus pitkillä kalsareilla eikä kukaan naura.

Olin itse asiassa positiivisesti yllättynyt tämän (kolmannen) laspen menessä eskariin. Vanhempien lasten kohdalla on ollut enemmänkin tuota vaatteille naureskelua, esim. ulos ei ole kelvannut enää haalarit. Nyt eskarilaisen ryhmässä oma lapsi on lähes ainoa, jolla on kaksiosainen toppapuku eikä enää kypärälakin mallista villapipoa. Valtaosa muista ulkoilee haalarilla ja kypärälakkimallin pipolla. Minusta on ihanaa, että lapset saavat olla lapsia!

Puhu ihmeessä eskariopen kanssa!

Vierailija
6/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan just vanhempainvartti tulossa.Otan kyllä siellä puheeksi asian.

Olen kyllä kysellyt häneltä ja se tuntuu painottuvan aluvaate puoleen. Ei ole osannut sanoa mikä niissä on vikana sitten.

Tyttö on vähän arka tuon arvostelun alla. Muuten on oikein reipas.

ap

Vierailija
7/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna neitimme on eskarilainen (veli on nyt)

ihan oon aatellu samanlaisissa vaatteissa pitää kuin nytkin kotona.

leggarit paita hame/mekko, collegehousuja/farkkuja ei ole käyttänyt oikeastaan koskaan (jo pikkuvauvasta olen käyttänyt mekkoja)

Meillä eskarissa on jumppapussissa pojalla aina valmiina shortsit + t-paita + verkkarit.

Pojalle olen laittanut ulkoilua varten "teknisen" kerraston villahaalarin ja toppavaatteet sisävaatteina löllöfarkut/ collegehousut t-paita ja pitkähihapaita

Mitään nallepuhia tai puuhapeteä ei vaateissa ole ei siis "liian lapsellisia

Baguganit, spidermanin ym taikka mielellään ihan yksivärisiä, koska inhon itse "kuvapaitoja"

perus henkkamaukka/name It/lindex kamaa

Vierailija
8/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kysellyt häneltä ja se tuntuu painottuvan aluvaate puoleen. Ei ole osannut sanoa mikä niissä on vikana sitten.

Vierailija
9/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvan ekalla: alushousujen pitää olla bokseri-malliset, muuten nauretaan tyttöjen housuiksi. Muitakin vastaavia älyttömyyksiä on ollut

Vierailija
10/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön pikkareita. Ihmetteli itsekin, mitä hassua on valko-punapallollisissa pikkuhousuissa... Ei mitään, tavalliset pikkutyttöjen pikkuhousut.

Muuten en ole kuullut vaatteista mitään. Oma tyttömme on farkuissa tai legginseissä tai joskus velour-housuissa tai farkkuhameessa. Paitana neuletta, neuletakkia, tunikaa tai trikoopaitoja. Olen shoppailuhullu ja tytöllä on hirveästi vaatteita. Itseasiassa tyttö sanoo itsekin, että hänellä on aina uusia vaatteita verrattuna muihin. Täytyy vähentää ostelua. Ei saa tottua ja toisaalta ei saa liikaa aiheuttaa kateuttakaan jatkossa, kun tytöt alkaa yhä enemmän huomioda vaatteita ja sitten on joko liian huonot tai liian hyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän