Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko sääreni ja reiteni paksut vai olenko vain vainoharhainen?

Vierailija
26.01.2011 |

Eli mulla on aina ollut, siis jo lapsesta, kompleksi jaloistani, pohkeista ja reisistä. Häpeän jalkojani, en uskalla käyttää lyhyitä hameita ja erikoisia sukkahousuja vaikka rakastan niitä...Miltä nämä mitat kuulostavat, ovatko jalkani paksut vai voisinko jo rauhoittua?

-pohje 35,5 cm

-reiden alaosa, reisilihaksen päädystä (siinä mistä se vielä pullottaa) 43 cm

-reiden yläosa paksuimmalta kohdalta 54 cm

Suhteutusta varten olen 166 cm pitkä ja painan 54 kiloa.

En kehtaa kavereilta kysyä niin kysyn teiltä :/

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohje 33cm, reiden alaosa 40cm ja reiden yläosa 51cm.

Ei sun jalat paksulta kuulosa, ihan normaalit.

Vierailija
2/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti kokooni nähden hoikat jalat? Mulla pohje samanpaksuinen kuin sulla ja reisi leveimmältä kohdalta 57 cm. Pituutta on 162 cm ja painoa 69 kg.

Mahassa sitten kyllä löytyy eli olen keskivartalolihava. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla siis ilmeisesti kokooni nähden hoikat jalat.

Vierailija
4/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet noin lyhyt ja kevyt, painostasi taitaa suuri osa olla reisissä? Mulla on aika samat mitat mutta olen reilusti pidempi ja mun mielestä mulla on ihan normaalin paksuiset sääret ja reidet. Sun ei kannata käyttää liian lyhyitä hameita, vaan sellaisia jotka päättyy polven yläpuolelle, missä reisi on kapea. Korkokenkien kanssa saat vielä lisäpituutta sääriin, jotka näyttävät sirommilta sopivan mittaisen hameen kanssa. Valitse pienikuvioisia sukkahousuja, sillä isot kuviot joissa on paljon kontrastia leventää.

Vierailija
5/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun jalkoja ohkaisina kanankoipina ja mitat on pohje: 34cm, polven yläpuolelta 40cm ja reiden yläosa 56cm Olen muuten 170cm/62kg

Vierailija
6/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että ongelma on pitkälti siinä, että ylävartaloni on tosi pieni. Vyötärönympärys 61 senttiä ja muutenkin siro. Sitten paitsi että jaloissa on ihan selkeästi erottuvat lihakset, myös oikeastaan kaikki mun rasvavarannot on niissä :(

Ei niille varmaan ole oikein mitään tehtävissä...jos laihdun tuntuu että laihdun vain ylävartalosta..

Vierailija
7/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun jalkoja ohkaisina kanankoipina ja mitat on pohje: 34cm, polven yläpuolelta 40cm ja reiden yläosa 56cm Olen muuten 170cm/62kg

Seisten mittaan. Ja nämä nyt on aamulla mitattu, mulla herkästi turpoaa jalat päivän mittaan joten iltaisin ne saattaa olla paksummat...ja taas ahdistaa :D

Mutta nuohan on aika samat mitat...etkä ole hirveästi pidempikään. Olisiko kuitenkin osa viasta pään sisällä..

ap

Vierailija
8/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän lisää mittoja, muakin kiinnostaa?

Vierailija
9/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohje 31 cm, reiden alaosa 42cm ja reiden paksuin kohta 52cm. Pitkä olen 168 ja painan 60kg.

Itsekin olen aina pitänyt reisiäni todella paksuina, enkä kehtaa kayttää lyhyita hameita tai shortseja... :/

Vierailija
10/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on isot reidet. 51 cm paksuimmalta kohdalta, mitat 165/50.

Ei niihin mikään auta. Juoksemalla ja pyöräilemällä olen muotoa saanut paremmaksi, mutta mitta ei enää pienene mihinkään. 10 kiloa isompana ne oli 10 senttiä paksummat, joten nyt on sentään ylä- ja alakroppa melkein sopusuhdassa. Juokseminen on kuitenkin kutistanut pohkeet mukaviksi, ympärys on 33 cm, mutta muodosta ja kiinteydestä olen tyytyväisempi. Sitä voin suositella! :)

Eihän tuo mittana isolta kuulosta, mutta jos reisien takia joutuu ostamaan lantiolta ja vyötäröltä liian isot housut, niin kyllä ne silloin suhteessa paksut on. Minäkin olen yläkropasta onnettoman siro: vyötärö 62, rinnan alta 67, rinnanympärys huikeat 81 cm ja hartiat liian kapeat.

Vierailija
11/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohje 33cm, reiden alaosa 40cm ja reiden yläosa 51cm.

Ei sun jalat paksulta kuulosa, ihan normaalit.

Mulla pituutta 181cm ja painoa 69kg. Mielestäni omaan vähän liian rimpat kintut. Paksummat olis kivemmat, mut ei auta vaikka kuinka treenaisin.

Ap:n jalat on just hyvät.

Vierailija
12/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pohje 42cm paksuimmasta kohdasta on todella selkeät lihakset jaloissa. Reiden alaosasta 41cm ja ylhäältä 61cm.

Painoa 72kg

Mulla ainakaan ei mahdu saappaat jalkaan useinkaan ja olin sinun painoisenakin jotain tyyliin pohje 38-40cm ja reisi 38cm ja 55cm

Mulla on suurimmat pohkeet suhteessa kehenkään tuttuuni nähden :) ei haittaa :)

Vierailija
13/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituuttakin saman verran. Painoa tosin 7kg enemmän eli 61kg.

Mullakin mielestäni paksut jalat ja pohkeet. Joskus valokuvia katsoessani hämmästyn, että eihän nuo niin paksuilta näytäkään.

Vierailija
14/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n jalat on just hyvät.

Harrastan juoksua, joku sitä vinkkasi, mutta ei ole mulla kaventanut yhtään :/

Lihaksiin olen ihan tyytyväinen, mutta rasvaa saisi olla vähemmän. Mutta kun sitä ei saa paikallisesti pois...muuta kuin sitten jollain kirurgialla :/

ap

p.s. laittakaa vaan muutkin mittoja, kiinnostaa :)

Vierailija
15/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samaa vikaa mulla. Vinkkejä mitä tehdä?? Ei mullakaan oo juoksusta ollut apua. Auttaako mitkään selluliittivoiteet tms.?

Vierailija
16/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...paksut ovat. Dietille mars!

Vierailija
17/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samaa vikaa mulla. Vinkkejä mitä tehdä?? Ei mullakaan oo juoksusta ollut apua. Auttaako mitkään selluliittivoiteet tms.?

Kukaan ei ole kommentoinut tuota ylempää ohjetta miten pukeutumalla sopivalla tavalla reidet ei näytä paksuilta. Lisää vastaavia vinkkejä?

Vierailija
18/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanon vain oman mielipiteeni. Kaunis on niin moni eri ja erilainen asia. Mulla on esim. tuttu, kenellä on leveämpi lantio ja paksummat reidet ja todella lihaksikkaat pohkeet. Ja ne on minusta jumalaisen kauniit, vaikka kaverini aina häpeää niitä.

Mutta kaverini on todella upean ja naisellisen ja urheilullisen näköinen. Ne sääret eivät ole mitään pitkät mallisääret vaan niissä on muotoa ja lanteissa rehevyyttä. Mutta niin upea nainen, että.

Itse olen poikamaisen kapea, pitkäsäärinen yms. ja taatusti kun olemme kaverini kanssa kulkeneet yhdessä, on tämä rehevälanteinen, muodokkaammat sääret omaava kaverini herättänyt säpinää paljon enemmän kuin minä klassisine hoikkine ja mallinmittaisine säärineni.

Eli ole kuule vain ylpeä sääristäsi ja lopeta niiden sureminen. Ei nää yleiset kauneusmittarit ole ainoita oikeita. Minä häviän reilusti näine "oikeine" mittoineni rehevämmille ja lyhyemmille ja "tanakammille" naisille mennen tullen ja palatessa.

Hyvää jatkoa sinulle ja katso joskus peilistä itseäsi positiivisin mielin. Uskon, että yllätyt silloin.

Vierailija
19/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti oikein hyvät, mutta kun minä RAKASTAN erikoisia, kuviollisia sukkahousuja ja lyhyenlyhyitä hameita, mikroshortseja yms. Ja sitten tuntuu, että ihmiset tuijottavat jalkojani järkyttyneinä ja ahdistun...päädyn vaihtamaan tylsät vaatteet. En vaan uskalla ja häpeän itseäni :(

Mutta siis taitaa olla niin, että koivet nyt ovat sellaiset kuin ovat, ja ainoa treeni joka auttaa on päänsisäinen..?

ap

Vierailija
20/42 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti oikein hyvät, mutta kun minä RAKASTAN erikoisia, kuviollisia sukkahousuja ja lyhyenlyhyitä hameita, mikroshortseja yms. Ja sitten tuntuu, että ihmiset tuijottavat jalkojani järkyttyneinä ja ahdistun...päädyn vaihtamaan tylsät vaatteet. En vaan uskalla ja häpeän itseäni :(

Mutta siis taitaa olla niin, että koivet nyt ovat sellaiset kuin ovat, ja ainoa treeni joka auttaa on päänsisäinen..?

ap

Käytä vaan rohkeasti lyhyitä hameita jos niistä tykkäät. Nyt laitat jonkun ihanan hameen päälle ja hienot sukkikset ja menet ihmisten ilmoille vaikka tuntuisikin että et kehtaa. Huomaat kyllä että kukaan ei tuijota paheksuvasti ja jonkun ajan päästä sua jo naurattaa että miten et ennen ole kehdannut moisia vaatteita käyttää! Kokemusta on.