Mistä tiesit tai epäilit että mies (oma tai joku muu) on kiinnostunut sinusta?
Mitä sanoi tai teki mistä aloit miettimään että onkohan kiinnostunut? Tarkoitan nyt sellaisia tilanteita mistä olet jälkeenpäin saanut varmasti tietää että on ollut kiinnostunut sinusta, on joko sanonut suoraan tai tunnustanut ystävällesi.
Kommentit (16)
Seisoo mun reviirillä, tekee tiedostamatttomia eleitä jotka osoittavat kiinnostuksen.
ei ap
ja kirjoitteli minulle netissä ja lähetteli tekstiviestejä päivittäin. =) Nykyinen mieheni siis.
niin ajattelin, että taitaa olla jotain muutakin kuin harrastukseen kuuluvaa kiinnostusta. Myöhemmin sitten kuulin kaveriltaan, että oli rakastunut ensi silmäyksellä, tai kolmannella viimeistään. Kaveri oli sitten toppuutellut, että älä nyt vielä kerro. Ja ihan hyvä, ettei kertonut, olisin saattanut pelästyä ja juosta karkuun. Kuudetta vuotta tässä nyt taivalletaan yhdessä.
niin ajattelin, että taitaa olla jotain muutakin kuin harrastukseen kuuluvaa kiinnostusta. Myöhemmin sitten kuulin kaveriltaan, että oli rakastunut ensi silmäyksellä, tai kolmannella viimeistään. Kaveri oli sitten toppuutellut, että älä nyt vielä kerro. Ja ihan hyvä, ettei kertonut, olisin saattanut pelästyä ja juosta karkuun. Kuudetta vuotta tässä nyt taivalletaan yhdessä.
tuosta sun viestistä nousi esiin kysymys, että kuinka usein miehet puhuvat kavereilleen ihastumisistaan? Onko kovinkin yleistä miesten keskuudsssa?
laittaa peukalot etutaskujen sisään (esittelee muniaan), istuu konttorituolissa jalat harallaan ja kädet niskan takana (esittelee itsensä kokonaan), seisoo ja istuu liian lähellä ja sinuun päin kääntyneenä jne.
laittaa peukalot etutaskujen sisään (esittelee muniaan), istuu konttorituolissa jalat harallaan ja kädet niskan takana (esittelee itsensä kokonaan), seisoo ja istuu liian lähellä ja sinuun päin kääntyneenä jne.
osuu, mutta nämähän voivat kertoa pelkästä seksuaalisesta kiinnostuksesta ts. halukkuudesta yhden yön juttuun.
tuosta sun viestistä nousi esiin kysymys, että kuinka usein miehet puhuvat kavereilleen ihastumisistaan? Onko kovinkin yleistä miesten keskuudsssa?
juttelevan kavereiden kanssa tällaisiakin. Olivat ilmeisesti vaan keskustelleet, että mies oli tavannut naisen joka kolahti ja vähän tuntuu, että on jo rakastunut. Tuskin mitään hirveän syvällistä keskustelua siis kuitenkaan :)
osuu, mutta nämähän voivat kertoa pelkästä seksuaalisesta kiinnostuksesta ts. halukkuudesta yhden yön juttuun.
Vaikka jotkut osaavat peittää sen hyvin.
Kukaan mies ei ensin kiinnostu naisesta henkisellä tasolla, biologia on mukana koko ajan.
Vaikka jotkut osaavat peittää sen hyvin.
Toki naisetkin ovat seksuaalisesti kiinnostuneita miehestä johon ovat ihastuneet. Mutta tarkoituksenani oli kysyä mistä nainen on alkanut epäilemaan että mies on kiinnostunut muustakin kuin seksistä.
Olin opiskelija ja luennolla. Luokkakaverini (mies) istui vieressäni. Hiukseni olivat auki ja kirjoittaessani muistiinpanoja, hiukset tippuivat aina kasvojen eteen. Tuli ja pyöräytti hiukseni korvan taakse. Hämmennyimme molemmat tilanteesta.
Jonkin ajan kuluttua teki sen uudestaan, sillä kertaa koski hiuksiani pitempään ja kehui niitä kauniiksi.
Parin viikon kuluttua pyysi leffaan ja kertoi tunteistaan. Sillä tiellä ollaan edelleen. =)
Käytiin sitten jonkin ajan kuluttua livenä kahvilla ja kahvittelun päätteeksi mies tuumi, että voitais mennä vaikka loppuviikolla leffaan tai jotain, hän soittelee... Ajattelin vielä itsekseni että joo, joo niinhän te aina sanotte.
No, mies soittikin jo seuraavana päivänä ja totesi että "eikös keskiviikko ole jo loppuviikkoa". Siinä kohtaa ajattelin ekan kerran että "hmmm, onkohan se kiinnostunut".
Kun mies soitti seuraavanakin päivänä, hymyilin jo itsekseni ja kun olin kertonut että ollaan kaverin kanssa menossa illalla baariin ja mies ilmestyi sinne saman baarin pihalle "sattumalta", tiesin jo varmasti mistä on kyse. Naimisissa ollaan edelleen, kymmenen vuotta tulee täyteen justiinsa.
Mä lähden aina siitä olettamuksesta, että mies on kiinnostunut musta. Aika harvoin olen väärässä. Miehet kiinnostuu aika helposti. Naiset valitsee.
vierasmaalaiselta työkaverilta kun hän oli lentokentällä lähdössä reissuun. Sieltä lähetti... pakko oli uskoa että oli kiinnostunut:D Tosin juttu jäi hyvin viattomaksi eikä johtanut sen pidemmälle, mutta huomio tuntui ihanalle!
Oma mies aikoinaan toi lounaaksi skumppaa ja mansikoita (oltiin samassa työpaikassa), siitä se lähti. Yhdessä 15v.
Mä lähden aina siitä olettamuksesta, että mies on kiinnostunut musta. Aika harvoin olen väärässä. Miehet kiinnostuu aika helposti. Naiset valitsee.
Olen aina olettanut viimeiseen saakka, että kyse on vain yställisyydestä/tuttavallisuudesta tai korkeintaan harmittomasta flirtistä. Jos minusta on joku ollut kiinnostunut, olen sen tajunnut vasta sitten kun mies saa sen tavalla tai toisella sanotuksi. Nykyisenkin miehen kanssa oli silmäpeliä, flirttiä, juteltiin, viestiteltiin jne. mutten ajatellut hänen sen perusteella olevan kiinnostunut.
tavattiin 11 vuotta sitten baarissa. Käytiin tanssimassa ja illan päätteeksi kysyin että lähteekö luokseni yöksi. Suostui lähtemään. Aamulla herätessä kysyi ekaksi paljonko kello on ja hänellä pitää kohta lähteä pelaamaan kavereiden kans jääkiekkoa. Luulin sen olevan surkea tekosyy hävitä yön jälkeen paikalta. Mies soitti kaverilleen ja pyysi tätä hakemaan hänet autolla. Meni pihalle odottamaan ja hetken kuluttua koputti ikkunaan. Kun avasin ikkunan, kyseli mitä olin illaksi suunnitellut ja sopiiko tulla toiseksikin yöksi viereeni nukkumaan. Tottakai se sopi minulle.
Ja se eka yö, silloin todellakin vain nukuttiin, kuten toisenakin yönä.
Seisoo mun reviirillä, tekee tiedostamatttomia eleitä jotka osoittavat kiinnostuksen.