Pelkillä harsoilla kestoilijoita?
Tyttö on nyt 3,5kk ja kestoilun aloittaminen on siirtynyt ja siirtynyt jatkuvasti, mikä ihan jo ärsyttää, koska menetän taloudellista hyötyäkin tässä koko ajan. Ilmeisesti siis aloitus ei ole aina helppoa, kun ei tiedä, mistä alkaisi :)
Harsoja ja kuoria (ehkä villa?) olen ajatellut, jotta menisi sitten pitkän aikaa lapsella sama systeemi, ei tarvisi ostella montaa kokoa vaippoka. Ja olisi edullista. Ja sopisi sitten tuleville lapsillekin varmasti. En haluaisi laittaa satoja euroja Fuzzi Bunziin tms, kun ei ole varmaa, että sitten sopivat tuleville lapsille.
Minua ei oikeastaan siis edes huvita lähteä kokeilemaan kaikkia eri vaippoja, vaan jos tuo harsotus on hyvä juttu, niin tilailen vinon pinon hyviä harsoja ja sitten kuoria. -> mitä kuoria suosittelette? Villaisethan ilmeisesti menisivät pisimpään?
Auttakaa nyt hämmentynyttä alkuun, kiitos :)
Lisään vielä edelliseeni, että mullakin pääpointti kestojen kanssa on siis vauvan paras. Toki vähän voi säästöäkin syntyä. Itsekin olen ajatellut noista markkinoilla olevista kuorista että eivätköhän nekin haudo vauvan pyllyä kuten kertiksetkin.En tiedä onko väärä luulo, mutta keinokuituahan ne kyllä on.