Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka usein

Vierailija
26.01.2011 |

parisuhteessanne on viikossa seksiä? Kauan olette olleet yhdessä? Ja oletteko tyytyväisiä seksielämäänne?

Mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin piirtein, emännästä tuokin on liikaa. Itse kyllä kärsin suunnattomasti kun haluja olisi huomattavasti enempään. Syrjähyppyyn melkein ajautumassa mutta en tuosta enää itseäni syytä jos näin käy, kaikkeni ainakin olen yrittänyt mutten vaan saa mielenkiintoa heräämään enää.

Niin ja reilut 10 v yhdessä..

Vierailija
2/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollaan oltu yhdessä. Viikossa 5-7 kertaa ja olen erittäin tyytyväinen. Tällä en tarkoita kertojen määrää, vaan sitä kaikkea. Molemmilla kova halu olla yhdessä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, noi on niin vaikeita juttuja kun kumpikaan ei ole väärässä eikä oikeassa. Ei ole kiva tulla torjutuksi..

tsemppiä sinulle, toivottavasti löydätte vaimonne kanssa toisenne. Onko muuten seksielämänne ollut juoskus toisenlaista?

Vierailija
4/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tyytyväinen. Mies ei halua minua. 15-v yhdessä.

Vierailija
5/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten myötä hiljennyt, alkuaikoina kovinkin vilkasta. Tuo jatkuva torjuminen tosiaan rassaa, vielä kun tuosta hieman murjottaa niin saa vaan ihmetyksen jotta taasko sitä huonolla tuulella, mutta tokihan tuollainen rassaa.

Vierailija
6/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaan viikossa, hyvin vaihtelee. olemme olleet 5vuotta yhdessä. olen tyytyväinen seksielämäämme, mieheni tietysti toivoisi useammin. tietysti harmittaa hänen puolestaan mutta mulla itsellä ei ole fiiliksiä tai olen vain niin väsynyt! eniten kaipaisin vain hyvänä pitoa...

Vierailija
7/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran viikossa, joskus kaksi kertaa.

Yhdessä 11v ja 4 lasta.

Mies haluaisi aina, minä en milloinkaan. Joten kompromissilla mennään...

Vierailija
8/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monelle miehellä tuntuu unohtuvan se, että nainen haluaa välillä vain hyvänä pitoa seksin sijaan. Monesti kun mies pitää sylissä, hellii ja on huomioiva huomaan tämän herättävän halujani ihan eri tavalla..